و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

بهترین هدیه روز مادر

ای جلوه ذات کبریا یا زهرا

وی اسوه عصمت و حیا یا زهرا

از فیض نظر کن مس قلبم را زر

ای خاک ره تو کیمیا یا زهرا

 

سلام

ولادت زیبای بانوی مهربانی ها زهرای پاک سلام الله علیها و روز مادر مبارک.

با چند نفر از دوستان تصمیم گرفتیم امسال برای روز مادر هدیه ای برای مادرمون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تهیه کنیم.

تصمیم گرفتیم چهل نفر بشیم و برای روز مادر, یعنی چهارم تیر, ساعت پنج صبح, نماز آقا امام زمان علیه السلام رو بخونیم و به مادرشون حضرت زهرا سلام الله علیها هدیه کنیم.

اگه شما هم هستین توی قسمت نظرات اعلام کنید.

با نام مستعار هم می تونید ثبت نام کنید.

فقط یادمون نره و یادتون نره حالا که سر یک ساعت همزمان همگی داریم با هم نماز آقامون رو می خونیم و مناجات می کنیم دعای برای فرج و دعا برای همدیگه رو فراموش نکنیم.

 

نماز امام زمان علیه السلام:

دو رکعت هست. وقتی داریم سوره حمد رو می خونیم آیه شریفه " ایاک نعبد و ایاک نستعین" رو صد بار میگیم و ادامه میدیم. ذکر رکوع و سجود رو هفت بار میخونیم.رکعت دوم رو هم همین طور. نماز که تموم شد, تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها رو میخونیم. بعد میریم سجده و صد بار صلوات میفرستیم.

  

قبول باشه

التماس دعا

 

نظرات 63 + ارسال نظر
مشکات جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://tamalakot.parsiblog.com

سلام عزیز
چه ابتکار قشنگی، اجرتون با آقا
ما هم هستیم! بثبتین!
نهال خبر نداد که اومده، قرارم میذاریم! رو چشمم ...
التماس دعا

آدر انتظار یار.... جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.aghabia.blogfa.com

سلام بر مهدی (غج) بهار دلها
سلام خدمت شما ...
خیلی ممنون که خبرمون کردید اینم لطف خداست که ما هم تو این کار خیر شریک بشیم...
خیلی خوشحال شدم....
من هستم.... به امید خدا....
باز هم از این خبرای خوب به ما بدین...
یا علی

رضا جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.goldenlinks.parsiblog.com/

سلام
آقا ما هم هستیم
اسم ما رو هم اول بنویسید.
دعای کنید پرونده ما هم قیامت دست خانم برسه.
انشاء الله
التماس دعا

شیلو عج جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://talieeyetaha.parsiblog.com/

سلام عزیزم

خوبید ؟ بچه ها چطورن ؟

به روی چشم منم هستم . سعی میکنم تو مسجد جمکران هم بخونمش .

یادی از ما بکن نه با تک !

قربونت سلام برسون

یاعلی

آیه جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://mantoam.blogfa.com

سلام
منم هستم
عکستم خیلی قشنگه.

شخصی نویس شنبه 1 تیر 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://shakhsinevis.blogfa.com

سلام بزرگوار
بسیار ممنون ار لطفتون...
اگه اجازه دادند،منم هستم...
یازهرا-ملتمس دعا

بی نشان شنبه 1 تیر 1387 ساعت 09:51 ق.ظ http://maneoo.parsiblog.com

با سلام
چه فکر زیبایی
ما هم هستیم اگر خانم قبول کنن
اسم ما رو مینویسین؟
یا علی

گ شنبه 1 تیر 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

ر شیراز تشکیل شد:

گروه مطالعات تطبیقی دوران غیبت موضوعات ذیل را در جلسات علمی خود بررسی میکند:
1- دوران غیبت و اسیب های بهائیت
2- دوران غیبت و اسیب های صوفی گری افراطی
3- دوران غیبت و اسیب های فرقه ی انجمن حجتیه
از کلیه دوستان تقاضا میشود مقالات خود را به ادرس ذیل ارسال نمایند:
شیراز - سی متری سینما سعدی - ساختمان نمایشگاه اتوموبیل سایپا- کتابخانه ی تخصصی حضرت مهدی ( عج)
لطفا بر روی پاکت موضوع مقاله را مشخص فرمایید
مهلت ارسال آثار :
15 مرداد 87

یاس18ساله شنبه 1 تیر 1387 ساعت 02:32 ب.ظ

یا حق
سلام
انشاله که هستم
فقط یه پیشنهاد اینکه شبکه تلفنی داتشه باشیم و همدگیه رو بیدار هم کنیم بد نیست!
خوب طبیعتا شماره ی عده ای رو نخواهیم داشت اما همین تعدادی که شماره همو داریم هم خوبه
ضمنا این ساعت احتمالا برای 3 روز اعتکاف که معتکفی این ساعتو استراحت میکنند یه کم کم و زیاد یمشه درسته؟

ممنون
جاری باشید

سلام خواهر عزیز
این قرار ما فقط برای روز چهارم تیر ماه یعنی روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها است. به اعتکاف ربطی نداره خانومی!
تلفن هم به چشم ... همون تکی که معمولا واسه هم میزنیم دیگه ....

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

خواهرم سلام
نظر شما را خواندم ، چند نکته خدمت خواهرم عرض کنم : 1- خوشحالم از اینکه به روز که می کنید خبر می دهید و انشاء الله تا توان دارم به وبلاگتان خواهم آمد . 2- بعد از آنکه استاد شهبازی را حضورتان معرفی کردم ، در مورد نظرتان بحث خواهم کرد 3- چون در اسکای بلاگ ظرفیت متن نظر کم هست نظرات را دنباله دار باید بنویسم لطفا بخوانید
(بیوگرافی عینا از رساله ایشان آورده شده ، از کودکی تا به امروزشان را برایتان می نویسم شیرین است!)
در اول شهریور 1334 در شهر شیراز به دنیا آمدم. پدرم حبیب الله شهبازی (یکی از بزرگان عشایر فارس، که در سال 42 همراه با سایر رؤسای عشایر فارس سر به شورش برداشتند، مسلحانه در برابر نیروهای اعزامی رژیم جنگیدند و سرانجام دستگیر و اعدام شدند) بود . مادرم خانم فرخ کریمی کشکولی است از خاندان خوانین ایل کشکولی . پدرش امرالله خان، انگلیسی دان و خطاط بود. پدرش، حاج محمد کریم خان کشکولی، نماینده ایل قشقایی در مجلس دوم بود؛ تنها دورهای از مجلس که ایلات نماینده داشتند . از 12 سالگی کتابخانه داشتم . از اولین و شیرین ترین کتابهایی که خواندم شبهای پیشاور سلطان الواعظین شیرازی است. هنوز مطالب آن در حافظه ام است به ویژه داستان قتل کاروان بنی هاشم در کوهمره به دست قتلغ خان، حاکم فارس، و شهادت حضرت شاهچراغ (س). اول کیهان بچه ها و اطلاعات کودکان و اطلاعات هفتگی و بعد مکتب اسلام و مجله نجات نسل جوان را می خریدم و سال به سال منظم در مجلدات زرکوب صحافی میکردم. کتابهایم را بیش تر از کتابفروشی هاشمی در چهارراه مشیر (دم کل) میخریدم. بعدها، که با آقا معزالدین حسینی الهاشمی ،دومین پسر مرحوم آیت الله سید نورالدین شیرازی، دوستی نزدیک یافتم به کتابخانه آیت الله شیرازی رسیدم

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

ادامه ۲
گنجی ارزشمند. اولین کتابهای سیاسی را در آنجا دیدم و خواندم : عرفان و اصول مادی و دو سه کتاب دیگر از دکتر تقی ارانی، سیر کمونیزم در ایران و کتاب سیاه فرمانداری نظامی تهران و کمونیزم در ایران سرهنگ زیبایی . کمی بعد، در خیابان قاآنی کهنه دوره کامل مجله خواندنیها از شماره اول در سال 1320 تا اواخر سال 1335 ، را خریدم پنجاه تومان. در سال 1349 ساواک این مجموعه را از خانه ام برد . در سالهای اخیر دوره کامل خواندنیهارا، از آغاز تا پایان، به کمک دکتر باقر عاقلی برای کتابخانه مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی خریدم. در دبستان ایگار، در خیابان مشیر کهنه، درس خواندم تا پایان دوره ابتدایی . مدرسه منسوب بود به مرحوم حسین ایگار (اعتمادالتجار)؛ همان که دروازه قرآن را با پول خود بازسازی کرد. رئیس مدرسه مرحوم سید کرامت الله رعنا حسینی بود و معلم کلاس اول ما برادر بزرگ ایشان. به دبیرستان نمازی رفتم. در کلاس هفتم تحت تأثیر حاج خلیل حق نگهدار قرار گرفتم . معلم دینی بود و از گردانندگان انجمن ضد بهائیت که پنج شنبه شبها تشکیل جلسه عمومی می دادند. کمی بعد، حاج حقنگهدار مرا به مسجد شمشیرگرها برد. جلسات چهارشنبه شبهای آقای شیخ محی الدین حائری، امام جمعه کنونی شیراز، در این مسجد تازه شروع می شد . به این جلسات علاقمند و یکی از گردانندگان اصلی آن شدم. گاه پیش از آمدن آقای حائری برای جمع سخنرانی میکردم. سخنانم همه سیاسی بود. از استقلال هند میگفتم، تازه کتاب مولانا ابوالکلام آزاد را خوانده بودم، و عقبماندگی مسلمین. از سید جمال الدین اسدآبادی و سید قطب و دیگران.

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

آقای حائری صحبت سیاسی نمیکرد. فقط مباحث اخلاقی را مطرح می کرد طبق همین سبک و سیاق امروز. هیچ فرقی نکرده . کمی بعد شدم یکی از شاگردان خصوصی او. صبحها، پس از نماز صبح، با دوچرخه به خانه وی، در مرکز محله کلیمیان ، نزدیک دبیرستان نمازی، میرفتم. خانه پدریشان بود. مرحوم شیخ عبدالحسین حائری .خانه اعیانی قدیمی با زیرزمینی بزرگ و سقف آینه کاری. من از راهرویی باریک به اتاقی در طبقه بالا میرفتم. با لباس و عمامه، رسمی، می آمد و یک ساعت برایم درس اخلاق میگفت. مینوشتم. اندکی بعد، آقای سید علی اصغر دستغیب جلساتش را راه اندازی کرد. سه شنبه شبها در مسجد حاج میرزا کریم، در کوچهای نزدیک به مسجد نصیرالملک. به این جلسه نیز میرفتم و با آقای دستغیب دوست شدم. خانه اش در کوچهای پشت شاهچراغ بود و هنوز مجرد بود. کمی بعد، آقای شیخ مجدالدین محلاتی جلساتی برای جوانان در مسجد ولی عصر (عج)، در خیابان داریوش، راه اندازی کرد. به این هم میرفتم . گردانندگانش بهبهانی و معلم و چند تن از دوستان جواد مظفر بودند ( فعالیتهای سیاسی ایشان چند صفحه بود ننوشتم برایتان ، همین قدر بدانید که) ساواک پس از مدتی، مرا دستگیر کرد. اوایل تابستان 1352 بود. شصت و هفت روز در کمیته مشترک ضد خرابکاری بودم. بازجوی من شخص آرش بود که در اولین جلسه بازجویی حدود نیم ساعت موهایم را گرفته و سرم را محکم به دیوار میکوبید و با مشت به شکمم میزد. آرش [فریدون توانگر] همان است که در اوایل انقلاب بعد از تهرانی محاکمه و تیرباران شد زمانی که به زندان عادل آباد منتقل شدم، این زندان افتتاح شده و تمامی زندانیان سیاسی قلعه برازجان را به شیراز منتقل کرده بودند. در آن زمان مهمترین زندانیان سیاسی را در برازجان نگهداری میکردند که به عادل آباد شیراز منتقل شدند. از دستگیرشدگان سال قبل فقط حضرت آیت الله حائری و حاج نعمت الله تقا باقی مانده بودند؛ که آنها نیز در سال 1352 محکومیتشان به پایان رسید و آزاد شدند. در بند سیاسی (بند چهار) زندان عادل آباد شیراز حدود 140 زندانی سیاسی بودند . 9ماه در سلول انفرادی بودم. به زندانیان فقط روزی سه بار اجازه رفتن به دستشویی می دادند. وضع واقعاً وحشتناکی بود. سپس به بند چهار منتقل شدم که بند عمومی بود این چهارمین زندان من بود . بار اول، تابستان 1349 به دلیل پخش اعلامیه مرجعیت امام در مسجد نو شیراز؛ بار دوم، در سال 1350 درست بیست روز قبل و بیست روز بعد از جشنهای 2500 ساله شاهنشاهی در تخت جمشید. بار سوم، در تابستان 1351. دیپلمم را با معدل 2/16 در حوزه متفرقه در همان زندان گرفتم و در سال بعد به دانشگاه تهران راه یافتم...

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

مهمترین فعالیتهایم پس از انقلاب به اختصار به شرح زیر است:
1367: طرح ایجاد «مؤسسه مطالعات و پژوه ش های سیاسی » تاسیس موسسه و عضویت در هیئت امنا و اداره امور پژوهشی بیش از یک دهه
1370 : طرح ایجاد مؤسسه تحقیقات اجتماعی که با نام مؤسسه خرد تأسیس شد.
1374: طرح تجدید سازمان مرکز اسناد آشفته و نابسامان بنیاد مستضعفان و جانبازان به صورت مؤسسه تخصصی تاریخ معاصر. این مؤسسه با نام«مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران » تأسیس شد. این نام را نیز من انتخاب کردم. معاونت پژوهشی این مؤسسه را به عهده گرفتم
1375 : طراحی و راه اندازی فصلنامه تخصصی تاریخ معاصر ایران و تنظیم چهار شماره نخست آن. انتشار این فصلنامه تاکنون، بر شالوده ای که من نهادم، ادامه دارد و به عنوان وزین ترین نشریه تخصصی تاریخ معاصر شناخته میشود
1378: عضویت در شورای علمی مرکز اسناد نهاد ریاست جمهوری به پیشنهاد مهندس میرحسین موسوی (رئیس هیئت امنا). به علت حضور برخی افراد در ترکیب شورای فوق در جلسات آن شرکت نکردم
1380: مشارکت در تأسیس ماهنامه زمانه، از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، و عضویت در هیئت تحریریه نشریه فوق. این ماهنامه نقش مهمی در فضای سیاسی روز داشت. در سالگرد 16 آذر 1381 مصاحبه مفصلی منتشر کردیم با دکتر احمدی نژاد که از فعالین جنبش دانشجویی پیش از انقلاب بود و در زمان مصاحبه در دانشگاه علم و صنعت تدریس میکرد
1380: مشاور تحقیقات تاریخی سیمای جمهوری اسلامی ایران و هدایت علمی دهها فیلم و سریال، مانند کلاه پهلوی (به کارگردانی ضیاءالدین دری، در مرحله فیلمبرداری )، مدار صفر درجه (به کارگردانی حسن فتحی)، پدر خوانده (به کارگردانی محمدرضا ورزی) و غیره
1381: عضویت در شورای مشاوران ریاست مرکز پژوهشهای استراتژیک و دفاعی وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح در زمان تصدی امیر هدایت لطفیان
1381: عضویت در هیئت تحریریه فصلنامه مطالعات تاریخی ، نشریه تازه تأسیس مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com


1382: عضویت در شورایعالی (شورای مفکره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی .سایر اعضای شورای فوق عبارت بودند از: حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صادقی رشاد (رئیس پژوهشگاه )، حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی معاون پژوهشی پژوهشگاه، آقای جلال الدین فارسی، دکتر عماد افروغ، دکتر محمد خوش چهره، دکتر کاویانی (دبیر شورا).
1384: عضویت در شورای علمی همایش یکصدمین سال انقلاب مشروطیت که در مرداد 1385 برگزار شد.
1384: عضویت در هیئت مدیره بنیاد فارسشناسی. پس از مدت کوتاهی به دلیل مشاهده نابسامانی وضع فارس و اقتدار برخی جریانهای خاص استعفا دادم

تألیفات منتشر شده:
1- ایل ناشناخته، پژوهشی در کوهنشینان سرخی فارس(نشر نی، 1366)

2- مقدمهای بر شناخت ایلات و عشایر(نشر نی، 1369)

3-کودتای نوژه(مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1367)

4- سیاست و سازمان حزب توده(مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1370 )

5- ظهور و سقوط سلطنت پهلوی جلد دوم : جستارهایی از تاریخ معاصر ایران (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1369)

6- مطالعات سیاسی[مجموعه مقالات]، کتاب اول، 1370

7- مطالعات سیاسی[مجموعه مقالات]، کتاب دوم، 1372

8- نظریه توطئه، صعود سلطنت پهلوی و تاریخنگاری جد ید در ایران (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1377)
9- زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران جلد اول: یهودیان و الیگارشی
یهودی (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1377)
10- زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران جلد دوم: الیگارشی یهودی و
پیدایش زرسالاری جهانی (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1377)
11- زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران جلد سوم : آریستوکراسی و
غرب جدید (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1380)
12- زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران جلد چهارم : نخستین
تکاپوهای فراماسونری (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1380)
13- زرسالاران یهودی و پارسی، استعمار بریتانیا و ایران جلد پنجم : آریستوکراسی
مالی و فروپاشی نظام سنتی (مؤسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی، 1383)
14- زندگی و زمانه علی دشتی(انتشارات دانشنامه فارس، 1385

امیر حسین شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

تجلیلها:
1- تجلیلهای مکرر از سوی مقامات عالی نظام در دیدارهای خصوصی یا در جمع
2- دریافت لوح تقدیر و جایزه ویژه در پنجمین جشنواره مطبوعات ( 1376 ) به دلیل نگارش مقاله «برای ایجاد یک جامعه سالم چه باید کرد؟»
3-کتاب پنج جلدی زرسالاران در بیست و چهارمین دوره کتاب سال به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده و در 16 بهمن 1385 لوح تقدیر، تندیس و جایزه توسط ریاست جمهوری به پسرم اهدا شد. (در شیراز بودم. به دلیل بیماری )
4- در 29 بهمن 1385 در همایش فجرآفرینان از سوی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان چهره فرهنگی که بیشترین خدمت را به انقلاب در حوزه تاریخنگاری کرده مورد تجلیل قرار گرفتم و آقای صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فوق، و دکتر دهقان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، لوح ویژه را به من اهدا کردند
-----------
اینها را بخوانید مایل بودید دوباره خدمت می رسم

بنده خاطی شنبه 1 تیر 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

یا هو
سلام
انشاالله اگر خودشون قابل بدونند٬ به روی چشم
اللهم عجل لولیک الفرج

سجادی یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام خانم!
امید به خدا من و خانمم هم از شمار شما خواهیم بود.

علی یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.tabamdad.blogfa.com

نمی دونم ... پذیرش این جور کارها یه کم برام سخته ... می شه بگی برای چی این کار رو می کنید ؟ قبل از خوندن این نماز دسته جمعی با بعدش چه فرقی توی آدم هایی که توی این کار شریک بودن به وجود میاد ... ؟

پاپیروس یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 08:19 ق.ظ http://editorist.blogfa.com/

سلام ساحل جان
ممنون که منو هم خبر کردین . اگر عمری باشه حتما در این کار خیر شرکت می کنم .
بازم ممنونم عزیز .

دها یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://banooyekhane.parsiblog.com

سلام.خوبی خانومی؟
خیلی خوبه!
من هم میام.ولی باید یکی بیدارم کنه!

سلاله یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
ما هم هستیم

یاس18ساله یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
اوکیگرفتم
فکر کردم چله ست
ممنون
هستم انشاله
قربون شمو

رجا یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

سلام
تبریک میگویم ولادت بانوی مهربانی ها رو

راستش من چله و مله نمی فهمم چیه

فقط می دونم نماز استغاثه به حضرت زهرا هم بود برای معرفی

هد هد یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
واقعا دست مریزاد کار بسیار جالبیست .اما من قابل نیستم
سعی می کنم همان روز بلند شوم و نماز بخونم
اجرتان با خود حضرت.
التماس دعای قراوان.

خراباتی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام

میلاد برترین بانوی عالم بر شما هم مبارک.

شیلو عج(مهدیه ) دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 07:43 ق.ظ http://talieeyetaha.parsiblog.com

سلام

خوبی عزیزم لاهوتم تو این حرکت شرکت داره مشکل

سیستمی داشت خودش نتونست اطلاع بده

یا علی

سلام

دستتون درد نکنه با این طرح زیبا...

یاد دعای حضرت برای شیعیان افتادم. خدا خیرتون بده

انشاءالله که مشکل دوستتون هم حل بشه


یا علی

امید!

... دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام. منم هستم

دوست پاییزی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام عزیزم
راستش اون ساعت که شما قرار گذاشتید من تو راه فرودگاهم..با اجازه ساعت ۷ به ساعت ایران پرواز دارم..
هنوز تو نت نگفته بودم که دارم میام ایران..شما اولین نفری که خبر دادم..
امیدوارم که بتونم ملاقاتت کنم..
قربونت برم..
برا ما هم دعا کنید حسابییییییییی..

اکبر دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 01:39 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

سلام
خدا خیر جزیل نصیبت کنه
لایق باشیم و قبول کنه انشا الله ما هم در خدمتیم

زائر دلتنگ دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام. منم هستم.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

......... دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام.
من هم هستم . اگه لایق باشم؟
از همه دوستان التماس دعا دارم...

صبح سپید دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 05:43 ب.ظ http://SOBHSEFID.BLOGFA.COM

سلام

ممنونم از اینکه به وبلاگ صبح سپید سر میزنید

خوشحال میشم وقتی حضورتون رو احساس میکنم

تو وبلاگم

ابتدا به ساکن میلاد خانم فاطمه زهرا رو اول به ساحت مقدس آقا امام زمان و سپس به شما و تمامی مادران دنیا تبریک میگم

بعد هم خبر میدم که بالاخره آپ کردم

التماس دعا

خدانگهدار و به امید ظهور

سید علی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://farshiyan-313.blogfa.com

سلام ..
ایام رو تبریک عرض می کنم ..
ما رو هم دعا بفرمائید
یا علی مدد

آیه دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://mantoam.blogfa.com

سلام ساحل جون
منم آپ کردم برای روز مادر
گفته بودی وبلاگم رو خیلی دوس داری
منتظرتم

مهدی کیست؟ دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 10:54 ب.ظ http://mahdi-kist.blogfa.com

منم هستم
دعامون کنیین




التماس دعا

علی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://tabamdad.blogfa.com

من قصدم زیر سوال بردن اعتقاد شما نبود . چون خودم هم به این اعتقاد معتقدم . من می خواستم .... . بی خیال . خیلی مهم نیست . ان شاءالله از همه ی دوستان قبول باشه ... یارب... .

علی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://falakhen.blogfa.com

سلام بر مولایم مهدی
سلام بر آن حاضر غایب
سلام بر او هنگامی که می ایستد ونماز می گذارد
من و خانمم هم هستیم
اگه مولا قبول کنه!
یا علی

باران سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 07:07 ق.ظ http://florencebaran.parsiblog.com

سلام ساحل جوون.

عیدتون خیلی خیلی مبارک..

چه بد! من دیر رسیدم این پست رو االان دیدم :( از کفم رفت :(

التماس دعا

.:: حامد ::. سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.hamed66.persianblog.ir

سلام. منم تبریک می گم. اجازه هست منم از هدیه شما استفاده کنم؟!

میثم سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://yarane59.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ولادت با سعادت اُمُّ الائمه حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن بر تمامیه شیعیان گرامی باد
باغبان هستی:
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. گاهِ بیماری ام، طبیبی بودی که دردم را می شناسد و درمانم می کند. گاهِ اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی زنهارم دهد. گاهِ تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش که حرف به حرف دانایی را در گوشم زمزمه می کند.

گاهِ تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشانم دهد. مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی؛ تو را سپاس می گویم و می ستایمت.
یا علی مددی

روزتون مبارک

مرتضی کریمی سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.rakhshandeh.persianblog.ir/

با سلا خدمت خواهر عزیز
میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما مبارک
گویا دیر متوجه شدم سعادت این کار را پیدا نکردم
به هر حال از شما التماس دعا دارم
یا حق خدا حافظ

امیر حسین سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://aflaak.parsiblog.com

تا گشت پدید مهر تابان زهرای بتول ماه رخشان
خواندند بهشتیان به آهنگ بر ختم رسل امیر ایمان
خوش باش که کوثرت رسیده آن نوگل گل ستان و بستان
فرخنده میلاد ام ابیها ، نازدانه رسول حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
روز زن و مادر نیز بر شما مبارک

رضا سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://goldenlinks.parsiblog.com/

سلام
نه من شیراز نیستم. یعنی اصلا شیرازی نیستم. چطور مگه؟
امیدوارم از شما جهت راه اندازی این اقدام زیبا به احسن وجه قبول شود.انشاء الله
وبلاگ پر محتوی و خوبی داری.آمار بازدیده که بسیار عالیست.
نظرت رو راجع به وبلاگم نگفتی
بارم بهم. سر بزن خوشحال می شم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.zeydebneali.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اجر شما با مادر فاطمه زهرا(س)...
منم این روز مبارک رو به شما تبریک میگم.
یا علی

نمک پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://www.namak.blogfa.com

سلام شعر فلسفه مضاف دروبلاگ نمک پذیرای جناب عالی است

محمد یزدان نیا جمعه 7 تیر 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

وبلاگ بسیار جالبی داری اگه می تونی به وبلاگ های منم سری بزن و نظرتو بده.ان شا’الله ازش خوشت بیاد و اونا رو بین پیوندات قرار بدی.
www.hoze1.blogfa.com
www.yusof-zahra.blogfa.com

سید جمعه 7 تیر 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://labgazeh.parsiblog.com

سلام ساحل گرامی
هر چند با تاخیر اما این روزها همه متعلق به مادرمان زهراست
و به پاس او متعلق به مادران مان
مبارکتان باشد
دست و دلتان در اشاعه ی عطر عصمت تواناتر

نسی جوون شنبه 8 تیر 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

به نام خدا
سلاااااااااااااااااااااااااامممممممممم
خوبییییییییییییییییییی ساحللللللللللل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای شاید باورت نشه کلی گشتم تو وبلاگ بچه ها تا تونستم وبلاگت و پیدا کنم.......
خیلی وقت بود که آن نشده بودم........
کلی دلم واست تنگ شده......
یاده اون وقتا افتادم تا دلم می گرفت زودی می اومدم اینجا و واست می گفتم.....
یادته چقدر بدبختی کشیدم.....
یادته با خودم چه ها که نکردم.....
ساحل یادتههههههههههههههههههه
چقدر زود گذشت......
زندگیم عوض شده.... یه جوره دیگه رقم خرد.....
ساحل باور نکردنیه.......
وای تو اون ماه رفته بودم جمکران..... ساحل وقتی رسیدم اونجا باور نکردنی بود.....
فکرش و بکن آقا من و طلبیده بود......
من یه بنده گناهکار......
یه بنده ای که واسه رسیدن به یه نفر فقط متوصل شده بود......
یه بنده ای که نیم فهمید داره چی کار می کنه........
ساحللللللللللللللللللللللل این دنیا این قدر عجیبه که آدم نمی تونه متوجه هیچی بشه.....
این روزا دنیا از همه چیز واسم کوچیکتر شده......
بهم یه فرصت دیگه دادن.....
که از اول همه چیز بسازم....
ساحل خیلی حرف دارم که بگم.....
این قدر تو فکر و ذهنمی که نمی دونم چی کار کنم...
ولی نمی تونستم بیام نت....
الان وقتی آدرس وبلاگت و دیدم کلی ذوق زده شدم.....
تورور خدا یه خبری بده...
زیر همین کامنت جواب بده...
امشب جمعه است....
وای دلم می خواد بازم برم جمکران....
واقعا آدم هواییی میشه.......
ساحل نمی دونم از کجا بگم...
از چی بگم........
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
بازم میام........
یا حق!

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم که این ها رو می شنوم.
امیدوارم زودتر ببینمت.
توی تابستون جمکران قرار بزاریم انشالله.
ایمیلمو که داری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد