و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

اگه می تونی دفاع کن!

سلام  

نماز و روزه هاتون قبول 

دلم نیومد کامنت هاشو پاک کنم 

این سوالات ممکنه واسه همه ما پیش اومده باشه.  

کاملا هم طبیعیه. آ خه به قول این رفیقمون خیلی از ما دینمونو تقلیدی به دست آوردیم. 

اصلا به نظر شما این سوالات لازمه یا نه؟؟؟؟ 

 

همه آزادانه می تونین جواب بدین. 

منتظرم 

 

کامنت ها رو اینجا میزارم : 

 

کافر نیسم
اما میدونی چیه؟
چند وقته مثه دیونه هام..هرچی داریم.تلقینیه..یا حدیثه.یا گفته ی اخوند..من میترسم...من چند وقته دیگه نمیگم شیعه ام
نمیخوام مثه ادمای اینجا از ترس شیعه باشم.یا به رو خودم نیارم
چند نفر اینجان که بتونن واسه من ثابت کنن چرا روزه میگیرم؟
نگین حدیث..نگین ون واسه سلامتی مفیده که من اینقد تحقیق کردم که میدونم این چیرزا نیس
از من پرسیدن.از کجا هب امام زمان اعتقاد پیدا کردی..
شمام از خودتون بپرسید
اگه در آمریکا بودید
داشتیت این اعتقادو؟
از کجا؟اگه از بچگی کسی نگفته بود یا مهدی...
دلیل درست حسابی  بیادرین
مگه اسلام اینقد سفارش به عقل نکرده؟
دلیلی بیارید که عقلم بپذیره
غقل خودت بپذیره
خیالت تخت شه

از خدامه..از خدامه..دینی باشه..روزه ای باشه..مهدی ای باشه..به خدا از خدامه..اما باید درست اعتقاد داشت..یک ماهه یه نفرو ندیدم بتونهدلیل درست و درمون واسه روزه بیاره.تا کم میارن میگن عقلمکون نمیرسه.در حد  ما نیس
اما من قبول ندارم..خدا چیزی و که نفهمیو نمیگه انجام بده..نمیگه از نظر من..چطور وقتی مسیحیت سر  یه مساله ای مثه سه تا خدا داشتنو اینا میگن عقلمون ناقصه و نمیفهمیم ما بهشون خرده میگیریم؟
من میخوام بدونم
درست
میخوام یکی باشه بشینه درست از دین اسلام حرف بزنه
ببشخد پر حرفی کردم