و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

بهترین هدیه روز مادر

ای جلوه ذات کبریا یا زهرا

وی اسوه عصمت و حیا یا زهرا

از فیض نظر کن مس قلبم را زر

ای خاک ره تو کیمیا یا زهرا

 

سلام

ولادت زیبای بانوی مهربانی ها زهرای پاک سلام الله علیها و روز مادر مبارک.

با چند نفر از دوستان تصمیم گرفتیم امسال برای روز مادر هدیه ای برای مادرمون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تهیه کنیم.

تصمیم گرفتیم چهل نفر بشیم و برای روز مادر, یعنی چهارم تیر, ساعت پنج صبح, نماز آقا امام زمان علیه السلام رو بخونیم و به مادرشون حضرت زهرا سلام الله علیها هدیه کنیم.

اگه شما هم هستین توی قسمت نظرات اعلام کنید.

با نام مستعار هم می تونید ثبت نام کنید.

فقط یادمون نره و یادتون نره حالا که سر یک ساعت همزمان همگی داریم با هم نماز آقامون رو می خونیم و مناجات می کنیم دعای برای فرج و دعا برای همدیگه رو فراموش نکنیم.

 

نماز امام زمان علیه السلام:

دو رکعت هست. وقتی داریم سوره حمد رو می خونیم آیه شریفه " ایاک نعبد و ایاک نستعین" رو صد بار میگیم و ادامه میدیم. ذکر رکوع و سجود رو هفت بار میخونیم.رکعت دوم رو هم همین طور. نماز که تموم شد, تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها رو میخونیم. بعد میریم سجده و صد بار صلوات میفرستیم.

  

قبول باشه

التماس دعا

 

اگه داور تو باشی

با فاطمه برای داوری مسابقات نماز دانش آموزی رفته بودیم.

فاطمه داور سخت گیری هست. مقام آوردن توی مسابقاتی که اون داوری می کنه خیلی سخته. امسال فرم داوری مسابقات نماز هم سخت تر شده بود. فرم رو که دیدم گفتم بیچاره بچه ها! هیچ کدوم نمره نمیارند.

نمی خوام شکایت کنم از این که وضعیت نماز توی مدارس ما خیلی بده و حتی بین دانش آموزامون، نماز خوندن جایگاهی نداره. نمی خوام بگم یه دختر سوم دبیرستانی که سال هاست به سن تکلیف رسیده و منتخب مدارس هستش حالا چقدر ایراد و اشکال توی نمازخوندنش هست. نه! نمی خوام اینها رو بگم.

برعکس می خوام از خودمون بگم. از نمازایی که می خونیم و اینکه چجوری می خونیم!

 

فاطمه بهم گفت: دلت می خواست تو هم بین این بچه ها مسابقه می دادی؟

گفتم: اگه داور تو باشی، نه! عمرا قبول شم.

گفت: اگه داور خدا باشه چی؟

 

سوال عجیبی بود. ذهنمو بهم ریخت. دیدم راست می گه. من هر روز دارم توی این مسابقه شرکت می کنم و داور هم خداست. به فاطمه گفتم: به نظرت خدا هم تو داوریش مثل تو سخت گیری می کنه؟

فاطمه گفت: نمی دونم. شاید نه. شاید هم بیشتر از من!

 

شاید هم بیشتر از فاطمه؟

از اون روز تا الان همش اون فرم مسابقات جلو چشمامه. کاشکی بتونیم نمازمونو جوری بخونیم که مقام بیاریم!

جمعه های انتظار

آقا! نگاهت سوی آهوهاست می دانم!

دستان پاکت مثل من تنهاست می دانم!

آقا! اگر تو بر نمی گردی دلیل آن

در دست های پرگناه ماست، می دانم!