و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

چه خبر بدی

صبح همین که از خواب بیدار شدم و خواستم گوشیمو از سایلنتی دربیارم دیدم یه اس ام اس اومده 

خودندمش دلم نمی خواست باورش کنم ولی انقدر هوا سرد بود که باورم شد 

 

: بچه ها دیروز دکتر انوار فوت شدند! 

 

کاش باورم نمی شد 

چه صبح بدی 

چه خبر بدی 

 

استاد دکتر سید امیر محمود انوار 

تو دانشگاه شاگردشون بودیم 

به فرمایش خودشون کلاساشون کلاس نبود محفل بود 

 

باسوادترین استاد ولی متواضع ترین 

با وجود اینکه تو تمام دنیا سخنرانی های فارسی و عربی داشتند ولی سر کلاس با ما خیلی مهربون ومتواضع بودند 

از اینکه من شیرازی بودم خیلی خوششون میومد می فرمودند منم اجدادم اصالتا شیرازی بودند. 

 

با همه شاگردا خیلی خوب بودند سر کلاس وقتی حرفی می زدی یا سوالی می پرسیدم فی البداهه شعری می سرودند و جواب می دادند. 

هیچ وقت سر کلاس ایشون دلهره درس پرسیدن نداشتند و این در حالی بود که درساشون رو به بهترین شکل یاد گرفتیم 

 

صدام لعنتی برای سر مبارک دکتر انوار جایزه تعیین کرده بود. توی جنگ ایران و عراق استاد شعری رو به عنوان مرثیه خوزستان به عربی سروده بودند که برای صدام خیلی گرون تموم شده بود. 

 

برای شادی روحشون صلوات

نظرات 8 + ارسال نظر
زاءر بقیع دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://hassanmojtaba.mihanblog.com

سلام
خوبین
یادش بخیر زمانی که تو اوج وبلاگ نویسی بودم هفته ایی دوبار حتما میومدم اینجا
الان که بازنشسته شدیم
دو سه روز پیش بود افی اومد از طرف شما که من به گذشته برد
خدا رحمت کنه استادتون رو و سر سفره کریم اهل بیت مهمونشون کنه
منم دعا کنید
یاحق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت و پناهتون

محمدرضا رحمانی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

عروج استادت را تسلیت میگویم

رضافقیهیان(کلب الحسین) یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 08:14 ق.ظ http://kalboolhoseyn.blogfa.com

سلام دوست من شماروبه ومحرم آمد...
در(مصابیج الدجی)دعوت میکنم
کرم نما وفرودآبرسرما که این خانه خانه توست...
حسین حسین حسین...

فرمانی دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام خانمی. اتفاقی اومدم تو این وبلاگ. از اسمش حدس زدم تویی. ساحل افتاده! خوبی؟

پاپیروس چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://editorist.blogfa.com

سلام ساحل جان عزیز
معلومه که شما رو به خاطر دارم و خواهم داشت . من بی معرفت نیستم عزیز
منم خیلی دوست داشتم از حال شما با خبر بشم . چی کار می کنین ؟ خوش میگذره ؟
پیشاپیش شب یلداتون مبارک ایشالا از حافظ فالی خوش هدیه بگیرین
ایام به کام
پاپیروس

رفیق جمعه 8 دی 1391 ساعت 04:45 ق.ظ http://vaghteezohoor.blogfa.com

بهترین روز روز ظهور مولاست
سلام منتظر
منم یه رفیق

چو بشکفد ز لب غنچه های سبز دعا
تو را به فاطمه دخت نبی ص التماس دعا

منتظر حضورتون هستم

یا مهدی مددی کن

حسنا حیدری یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://mehman25.blogfa.com

سلام.خدابیامرزه.حلول ماه ربیع مبارکتون.حسینی بمانید.التماس دعا

پاپیروس چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 01:40 ب.ظ http://editorist.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
چه خبر؟ امیدوارم خوب باشین .
باز هم ماه بهمن و ماه شادی و نشاط من و دختر گلم

بهمن برایم بهترین ماه سال است.

تولد یگانه دختر عزیزم و هدیه خدا به ما و مادر شدنم در این ماه باعث شادی و نشاط من است

خدای عزیزم شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد