و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

جمعه های انتظار

 بین همه روزهای ماه شعبان به جمعه هایش دلخوش بودم که از صبح عشق بازیم با تو شروع میشد. اما امروز آخرین جمعه شعبان است و باز هم در آنسوی این چشم انتظاریهایم دری بسته بود و تو نیامدی ....

نمی دانم در این ماه رحمت کجا ندای ملکوتی ات شنیده میشد که می خواندی: الهم صل علی محمد و آل محمد شجرة النبوة و موضع الرسالة.... تو که نیاز به استغفار نداشتی، اما کجا برای ما شیعیانت استغفر الله و اسئله التوبه، می گفتی؟

مولود زیبای شعبان! ای هدیه آسمانی! ای رحمت شعبانی خدا بر ما! نیمه شعبان را بگو کدام قسمت از زمین سعادت درک گرمای وجود مبارک تو را داشته؟ بگو در آن شب فرخنده سر بر کدام چاه مقدس فرو برده و همراه با پدرت علی (ع) ندای عاشقانه فکیف اصبر علی فراقک را سر دادی؟

دریغ از یک نگاه و آه از این حسرت! شعبان تمام شد و تو نیامدی و تو را ندیدم و صدایت را نشنیدم. اما بگو. بگو که با همه بدیهایم نظری هم در این ماه مبارک به من کردی. بگو آقا. بگو و دلخوشم کن. هر چند من لیاقت درکش را نداشتم.

اکنون که رمضان می آید، می خواهم بدانم کجا می خوانی: الهم انی افتتح الثناء بحمدک و انت مسدد للصواب بمنک و .... و اولین سحری این ماه را میهمان کدام سفره پاک و ساده علی گونه ای هستی؟ و کدام گوش معصوم میهمان ندای ملکوتی : الهم انی اسئلک من بهائک بابهاه، تو می شود؟

ای کاش زمانیکه می خوانم: یا عدتی فی کربتی و یا صاحبی فی شدتی .... تو صاحبم را به من بشناسانی. بگو شب قدر را کجا بیایم تا ابو حمزه را از زبان تو بشنوم؟ بگو چگونه در دعای قرآن ذکر مقدس بالحجة را فریاد زنم تا بیایی؟

عزیز روز و شبم! ای گل نرگس فاطمه! تمام این ماه عزیز را به انتظارت می نشینم و دعا می کنم که بیایی. و کدام عیدی شیرین تر از اینکه نماز عید فطر را به تو اقتدا کنم؟ 

در انتظارت میمانم حتی اگر ...... 

نظرات 22 + ارسال نظر
نغمه جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://skykey.blogfa.com

سلام ساحل افتاده...
خیلی خیلی زیبا نوشتی.
میدونم که توجه آقا به نوشته هات بیشتر از من و بقیه اس!
اگه نخواد.. نطلبه.. تو نمیتونی بنویسی.قدرش رو بدون.
یادت باشه وقتی بالحجه میگی ۶ دونگ هواست به این باشه که آقا صداتو میشنوه .. بلندتر بگو تا آقا هم وساطتی کنه.
شاید عید فطر عید اصلی رو بگیریم.
مارم یادی کن.
مهدوی باشی.التماس دعا

ali جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://ala.myblog.ir

آلاء بروزه : امام عادلی از سوی خدا.

کبوتر بین الحرمین جمعه 16 شهریور 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://nodbe-feragh.persianblog.ir

سلام ...
سخت بود که غروب امروز را ببنیم . شعبان هم رفت و نیامدی مولای مهربانم ...
راضی مشو به این همه چشم انتظاری ...
.......
............
...................
آخرین شب جمعه ماه شعبان ... دولت عاشقی به روز شد . منتظر قدوتان

پوریا شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 02:03 ب.ظ http://yeganemonji.blogfa.com/

سلام
وبلاگه خوبی دارید امیدوارم موفق و سرافراز باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی

امیر سیاوش حقیقی شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://jamehekmat.parsiblog.com/

سلام و رحمه الله ،
اخیرا شاهد بودم که اعضا انجمن حجتیه مشغول فعالیت علنی شده اند . البته موضوع این انجمن مبهم و پیچیده و نا معلوم است . یک کار سترگ و مهمی که میتوانید به همت دوستان بنیاد مهدویت انجام دهید . مصاحبه ای با نخبگان مهدوی فارس پیرامون ماهیت این انجمن ،‌و چگونگی برخورد ما با انهاست . اگر بتوانید این مصاحبه را ترتیب بدید و نتیجه را چاپ و نشر کنید مشکل علمی بزرگی را در مواجه با این گروه حل کردید . با این بزرگان مصاحبه کردن مفید است:
۱- حضرت ایت الله حائری شیرازی
۲- حضرت حجت السلام شیخ علی موحد
۲- حضرت ایت الله سید علی اصغر دستغیب
۴- استاد دکتر سید محمد تقی آیت اللهی
۵- حجت السلام بینا زاده
۶- در صورت امکان استفتا از دفتر حضرت ایت الله مکارم شیرازی دام ظله
این کار مهمی است ،‌لطفا به عنوان یک پروژه شما تکلیف خیل عظیم مهدی دوستان را در مواجه با این انجمن مشخص کنید

ضحی السادات شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://molayam.parsiblog.com

بسم الله...
سلام به خواهر عزیزم
عزیزً علیّ ان أری الخلق و لا تُریَ...

اللهم عجل لولیک الفرج

منتظر کوچک شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://montazer-kochak.persianblog.com

بسم رب المهدی (عج)
احساس می کنم که تو رنجیده ای ز من
مولا جان بگو چه کار بدی دیده ای ز من ؟
سلام بر شما بزرگوار مهربان
خوبین انشاالله؟
منو که می شناسین؟منتظر کوچکم.همون که دو ماه پیش تصادف کرده بودم رفتم بودم کما و بیمارستان بودم و شما برای شفام دعام کردین.
اگه برگشتم به این دنیا یکی از مهمترین عواملش همین دعاهایی بود که برای سلامتیم شد.
حقیقت نمی دونم چه جوری از لطف بزرگی که در حقم کردین تشکر کنم . هر چی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید که چه جوری از خجالتتون در بیام.تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که شما تا آخر عمر بر گردن من حق دارین و تا جایی که تو این دنیا باشم و هر وقتی که به یه حال زیبایی با خدا رسیدم برای استجابت همه ی حاجاتتون و سلامتیتون دعا کنم.
می دونم خیلی کمه. ولی چیز دیگه ای به ذهنم نرسید... شرمنده
بازم تشکر می کنم ازتون.
اگه اجازه بدین و قابل بدونین لینکت وبلاگتون به بخش دوستان وبلاگم اضافه کنم.اگه اجازه میدین یه سری به ولاگم بزنین و بگین که من هر چه سریعتر این کارو کنم.ممنون می شم.
در ضمن اینم اضافه کنم چند وقت پیش که از دوستان شنیدم که شما هم کسالت پیدا کردین..حقاْ تا جایی که توان داشتم براتون دعا کردم. وقتی هم که شنیدم برگشتین به اینترنت و بهبود پیدا کردن..خیلی خوشحال شدم.
انشاالله که دیگه مشکلی پشی نیاد و در زیر سایه آقا امام زمان (عج) سالم و سر زنده باشین و از آقا تو وبلاگتون بنویسین.
التماس دعا
یا حق

منتظر کوچک شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

راستی یادم نبود من شما رو یه بار لینک کردم.. یعنی قبلاٌْ لینک کرده بودم.
ببخشید

می خوام خودمو بشناسم شنبه 17 شهریور 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.abaalsaleh.blogfa.ir

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
بسیار وبلاگ خوب و پر محتویی دارین
احساس خوبی بهم دست داد خدا اجرتون بده
ما را در هنگامه دعاهایتان فراموش نکنید
همواره موفق باشید یا حق التماس دعا

میثم یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://yarane59.blogfa.com

سلام
سفرنامتو خوندم خوش بحالت من دوست داشتم بیام ولی مراسم های خودمون اجازه نداد البته ماهم بی نصیب نبودیم شب جمعه تا اذان صبح جمکران بودم خیلی حال داد
جات خالی الان ۳هفته میبشه که مداوم دارم میرم حالا یا سه شنبه یا شب جمعه آخر شبها خلوت و همه اهل دل
چه حالی میده
من بهت حسودیم میشه تو خیلی خوبی و من ......
خوش بحالت امیدوارم همیشه همین جوری بمونی
راستی بروزم اگه وقت کردی بیا
منم دعا کن یادت نره ها
یا علی مدد

منتظر ناشناس یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://ansaralmahdi313.blogfa.com/

سلام
نیستی ؟

کم پیدایی ؟
انشاالله هر جا باشی سلامت باشی ....
.....
راستی اومدم نمایشگاه ..... پنج شنبه صبح بود ...
تا ظهر حرم بودم بعد رفتم جمکران تا دعای ندبه جمکران بودم ...شما هم اومده بودید مگه نه ....
یه خاطره از نمایشگاه شما .... صحن نجمه خاتون حرم کریمه:
اون قسمتی که عکس های مهدوی بود ( گالری عکس )
اونجا یه عکس بود که از کاروان ما گرفته شده بود یعنی از یکی از بچه های ما بود با پرچم کاروان که رنگ نارنجی داشت و نمای مسجد جمکران پشتش بود...
پیش خودم گفتم نگاه کن ما اینجا نبودیم ولی کاروان جمکران ما اینجا بود .... پیش خودم گفتم عجب پس ما هم شرکت کردیم هشت روز تو نمایشگاه بودیم ........
خلاصه از اون یه عکس گرفتم و یادگاری نگه اش داشتم ..

******
راستی خبر داشتی وبلاگ داشت تعطیل می شد .... ولی نصف روز نشده دوباره افتتاح شد....
وقت کردی یه سری پیش ما بیا ...!

((منتظر ناشناس))

منتظر ناشناس یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 06:12 ب.ظ

خیلی سخته اینهمه جمکران تو ماه های دیگه مناجات شعبانیه بخونی ولی تو ماه شعبان فقط یکبار نصیب بشه
خیلی سخته

تا جمعه ی ظهور دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://alyassin.mihanblog.com

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم
سحری با نظر لطف تو بیدار شویم
کاش منت بگذاری بر سرم مهدی جان
تا که هم سفره تو لحظه افطار شویم


سلاله دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://sollaleh.blogfa.com

پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب

تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم

به قول سید مهدی شجاعی : خدایا تا کی ما ناشناسا بمانیم و او ناشناخته بماند.

عجّل لولیّک الفرج

-------------------------------
با اجازه لینکتون می کنم

رها دوشنبه 19 شهریور 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.secretraha.blogfa.com

سلام
از درج مطالب خوب در وبلاگتون سپاسگذارم اگر امکان داره خوشحال میشم کد آهنگ وبلاگتون رو برام بفرستید / شاد باشید



یا حق

میثم سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://yarane59.blogfa.com

سلام
خیلی کم پیدا شدید
خیر انشاالله
دارم میرم جمکران گفتم بیام بگم که به یاد همه هستم
یا علی مدد

محمد مهدی سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://nasimemahdi.blogfa.com

با سلام
این دو پست آخر رو ندیده بودم. امروز خوندمشون واقعا زیبا بود
برای ظهور آقا دعا کنید
یا حق

ترنم بهار چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://taranome-bahar.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورتون تو وبلاگم..
خواهش میکنم..شما لطف دارید..
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم..
التماس دعا
در پناه حق

حوریه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام ساحلم
دلم برات تنگ شده بود خوشحالم که برگشتی

چشم به راه او چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.ya-emame-zaman-aj.blogfa.com

سلام عزیزم
انگار دیگه ما رو قابل نمیدونی بهم سر بزنی
فکر میکردم هنوز مسافرتی وگرنه زودتر از اینا میومدم
به بارم واسه آپم خبرت دادم اما نیومدی
نکنه از دستم ناراحتی؟؟
بهرحال
اگه این دفعه ما رو قابل میدونی وبلاگ جدیدمو آپ کردم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
یادی از دوستان قدیمی بکن
پایدار باشی
خدانگهدار

پاییز چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام ... رسیدن به خیر ... حیف شد نشد ببینیم همدیگه را...

میثم پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
ما همیشه بیاد شما و همه دوستان بودیم
ما تو این درگاه جایگاهی نداریم که بخایم پارتی بازی کنیم
خودمون بزور راه میدند
شما که توفیقاتت از ما بیشتر ما باید از شما بخایم پارتی بازی کنید شما پارتت برو تره
ارز تبریکت ممنون کربلا بردم تو انجمن اما هنوز قسمت نشده بهمون بدند
در مورد استاد هر امری باشه در خدمتم
آف لاین میزارم برو بخون
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد