و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

۹ ربیع

بسم رب المهدی

سلام

دیروز 9 ربیع بود و خیلیها منتظر بودند که وبلاگ ساحل افتاده هم به روز بشه. همین قصد رو هم داشتم. ولی به مناسبت این روز عزیز، تو مرکز تخصصی مهدویت مراسم زیارت آل یس داشتیم و منم میخواستم با سخنرانیهای استاد در همون روز، این پست وبلاگ رو بنویسم. اما .......اما بین سخنرانی استاد، جمله ای رو شنیدم که میتونم بگم یه شوک فکری به من وارد شد. اینه که دیروز آپ نکردم. امروزم نمیخواستم آپ کنم ولی گفتم موضوع رو با شما مطرح کنم، شاید جواب سوالم رو بدونید.

و اما فرمایش استاد:

" نه ربیع علاوه بر اینکه سالروز آغاز امامت امام دوازدهمه، آغاز غیبت امام عصر است."

همین!!!!!!!!!!!!!!

غیبت صغری و کبری!

۱۱69 سال! غیبت طول کشیده. آخه چرا؟

یعنی واقعا شیعیان 1۱69 سال! درانتظار ظهور امام دوازدهم بودند، و امام هنوز ظهور نکردند؟

پس چرا وقتی در انتظار چیزهای دیگه ای هستیم، بالاخره دیر یا زود اونها رو به دست میاریم؟

نمیدونم. شاید ما انتظار نمی کشیم. شاید هم اشتباه انتظار می کشیم.

شاید ........................................................................

 

نظرات 44 + ارسال نظر
حمید جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://1e1.blogfa.com

سلام ساحل
اول شدم هورا به خودم
برم بخونم بعد نظر بدم

حمید جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://1e1.blogfa.com

سلام مجدد
متن زیبا و پرمحتوایی بود
جواب سوال مشکله نمیدونم چی بگم فقط بگم هر چی خواست خداست همون
ممنون
موفق باشی و تبریک مجدد بابت این روزهای فرخنده ومبارک

مونسم خدا جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 06:47 ب.ظ http://5yuo.muslimblog.ir

سلام

انشاالله که خدا این سال رو سال ظهور مولامون قرار بده و ما رو در فراهم کردن مقدمات ظهورش موثر قرار بده.

دعا بفرمایید یا زهرا(س)

سجادی جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 08:55 ب.ظ

سال نو بر شما مبارک!

پینه دوز جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خانومی
خواستم پاسخت رو بدم دلم نیومد توی این ایام ناراحت بشین
..
..
مه من زبی نقابی به رخش نقاب باشد. شادباشی

ریحانه جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.etre-zohoor.blogsky.com/

به نام خدا
سلام ساحلی
اوامرتون انجام شد
چه بی خبر آپ کردی خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟
با همه آره با ما هم آره؟؟؟؟؟؟
ما که دیروز به سخنرانی استاد نرسیدیم و فقط به جاهای خوب خوبش (همون اهدای هدایا) رسیدیم
بعدا یادت باشه بگی استاد چه فرمایشاتی داشتن
ساحل دیروز کلی حرف با استاد داشتم اما خیلی سرد شدم وقتی دیدم که ...
البته خوب ایشون بی تقصیرن بچه ها همه تشنه بودن
با صبا هم کلی کار داشتم اما ...
هنوز ازش دلگیرم
ولی خوب
بی خیال
التماس دعا

محمدی جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://mobashsherat.persianblog.com

سلام
اعیاد بر شما مبارک موفق باشید یا حق

جواد جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://hezareh3.blogfa.com

سلام
غیبت کبری غیبت آقامون نیست غیبت ماست
ما غایب و او منتظر آمدن ماست
ما اگه بخوایم حتما ظهور اتفاق میفته
همه فکر میکنیم که خدا اذن ظهور نمیده یا آقا نمیخواد بیاد
اما مشکل از خودمونه

مطلب تامل برانگیزی بود. ممنون که تذکر دادین

حوریه شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 06:42 ق.ظ

سلام ساحل خانم
منم همینو به بچه ها گفتم یعنی ۱۳۶۹ساله که ما آقامونو که ادعای دوستی و اطاعت از اونو داریم ندیدیم وای به حالمون اگه آقا زودتر نیان من که دیگه از این همه امتحان خسته شدم یعنی هیچ کس نیست که به داد ما برسه و آدرس ایشون رو به ما بده؟
هل من ناصر ینصرنا!!!

حوریه شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 07:08 ق.ظ

ببخشید یادم رفت تبریک بگم
انشاءالله همشه با نیت آماده سازی خودت برای ظهور پیش بری و موفق باشی راستی به ریحانه هم تبریک می گم آخه وب خودش باز نمی شه دیگه حالا نوبت اونه که منو بگذاره سر کار
دوستتون دارم

[ بدون نام ] شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 07:09 ق.ظ

راستی یه جواب به ممیز دادم بهش بگو بره بخونه

پینه دوز شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خانومی
خودت خواستی .البته یه روز ممکنه جواب کامل را با مثنوی
بلند مرحوم فواد کرمانی بدم.اجمالا:
بشر یازده نفر قبلی را کشته دنبال اخری می گرده که اون یکی
را هم بکشه خیالش راحت شه! پناه برخدا .
مگر امام(ره) جام زهر نخورد ٬فکر میکنی امریکا خون توی جگرش کرد.؟نه خواهرمن.
انتظار فرج همان فرجه .اگر انتظار تکمیل شود فرج حاصل است
.ما باید از محجوبییت خارج شویم٬خدا واولیائش در حجاب نیستن..ببخشید جسارت کردم
راستی میتونم اسم استاد راسوال کنم .اگه ممکنه

گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی.

شهرام شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://ashagsookooot.blofga.com/

تو مثل خواب نسیمی به رنگ اشک شقایق
تو مثل شبنم عشقی به روی پونهُ عاشق
تو مثل دست سپیده پر از تولد نوری
تو مثل نم نم باران لطیف و پاک و صبوری
تو مثل مرهم یاسی برای قلب شکسته
تو سایبان امیدی برای یک دل خسته
تو مثل غنچه لطیفی به رنگ حسرت شبنم
تو مثل خندهُ یاسی و مثل غربت یک غم
تو مثل جذبهُ عشقی در انتظار رسیدن
در امتداد نوازش گلی ز عاطفه چیدن
تو مثل نغمهُ موجی غریب و آبی و ساده
شبیه شاخه گلی که افق به چلچله داده
تو مثل چکه مهری ز سقف سبز صداقت
تو مثل گریه شعری بروی صفحهُ غربت
تو مثل لذت رویا تو مثل شوق نگاهی
هزار مرتبه خورشید و صد افق پر ماهی
تو مثل لطف بهاری پر از شکوفهُ خواندن
تمام هستی من شد میان شعر تو ماندن
تو مثل هر چه که هستی مرا به نام صدا کن
برای این دل سرگشته وقت صبح دعا کن ...
****************
خوشحال میشم سر بزنی
چشم به راهم

یه منتظر شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://omideentezar.blogfa.com/

بسم رب المهدی
سلام . ممنون از حضورت و باید بگم ما انتظار می کشیم و اشک می ریزیم و آقا رو صدا می زنیم ولی وظیفه مون رو به خوبی بهش عمل نکردیم باید تا می تونیم در راه خدمت به خدا و اماممون کار کنیم و دوستداران آقامون رو هر روز بهشون اضافه کنیم و برای ظهور آقا دست از تبلیغ برنداریم . می دونم که خود منم به طور کامل به عهدم وفا نکردم ولی هنوزم در تلاشم . دلایل دیگه ای هم وجود داره و باید اونا رو پیدا کرد و در راه ظهور آقا تلاش کرد .
منتظرتم
التماس دعا
یا مهدی ادرکنی

چشم انتظارباران شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://golenarges95.blogfa.com

به نام خدا
سلام خانمی.من هم متقابلا کسب مقام در مسابقات وبلاگ نویسی را به شما تبریک عرض می نمایم .همچنین فرارسیدن هفته وحدت برشما مبارک باد.
در پاسخ مطلب شما
ای منتظر غمگین مباش قدری تحمل بیشتر
گردی به پاشد در افق گوئی سواری می رسد
اگر همه باهم بیش ازپیش آقارا بخواهیم و زمینه ظهور را آنگونه که مولایمان خواسته فراهم کنیم انشاء الله خواهد امد
البته او درکنارماست با ما است فقط کافی است چشم دل رابازکنیم حتما اوراخواهیم دید.
الهم عجل لولیک الفرج

جلیلی شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://jalily.parsiblog.com/

سلام
اول یه خواهش
لطفا بنویسین تو مرکز تخصصی مهدویت چه کارهایی در زمینه آشنایی با امام عصر و نسبت اون با جامعه و مردم زمونه انجام میشه
اما جواب سوال شما:
چند تا احتمال این بین هست:
۱- این مهمونی که قرار هست روزی بیاد به اندازه مامانمینا برامون مهم نیس.
۲- نمی دونیم چه نیازی بهش داریم و اگه بیاد چه تغییری در زندگیمون ایجاد میشه
۳- نمی دونیم آیا باید بنشینیم و منتظر باشیم بیاد جامعه رو برامون درست کنه یا ما هم باید پاشیم.
۴- نمی دونیم انتظار یعنی چی.
۵- نمی دونیم اجداد مومن و شیعه ما باعث شدن امام غایب بشه.
۶- نمی دونیم تا وقتی ما مهیا نشیم او نخواهد آمد
و چند تای دیگه

یه منتظر یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://montazer-zaman.blogsky.com/

ممنون که بهم سر زدید

علی روشنگر یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://mirzakazem.blogfa.com

سلام. نمیدونم شاید !
ممنون میشم بتونم با شما تبادل لینک داشته باشم.
ماجرا های میرزا آقا کاظم سینماتو گرافچی منتظر شما است

علی میخی یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 07:07 ق.ظ http://shahmikh.blogfa.com/

ای بابا
ما نه تنها انتظار نمی کشیم
پر رو هم هستیم . . .
مثل ناصر تو ترش و شیرین !

رقص قلم یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 08:49 ق.ظ http://paradox5.blogfa.com/

هوالمحبوب
سلام
دوست گرامی:
میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارکباد
ماه فروماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست
در نظر قدر باکمال محمد
وعده دیدار هرکسی به قیامت
لیله اسری شب وصال محمد
آدم و نوح و خلیل و عیسی و موسی
آمده مجموع در ظلال محمد
شانزده فروردین سالروز در گذشت پروین اعتصامی گرامی باد
با موضوع : اختر چرخ ادب پروین است
به روزم .

رضا یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام
مرگ دومی مبارک

بیقرار ظهور یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://bigharar.ir

دوستان خوبم
نشانه هایی در ارض هستند که خداوند متعال وقتی ، آنها را در مسیر زندگی کسانیکه حتی با بهانه ای کوچک جلب محبت او کرده اند ، قرار می دهد تا آنها را ، از راه هایی که ابعاد آن برای کسی در دنیا آشکار نیست ؛ میانبر ، تا مطلع نور ، در اندک زمان ممکن ، می برند .
کافیست چشمان تیز و عبرت بین به آنها داشته باشیم ، و از فرصت های در اختیار بیشترین بهره را ببریم .
در عالم مکانهایی است ، که ساکنینش در تمام اوقات نور می آشامند و نور تناول می نمایند و تمام اعمالشان نور است نور ؛ نور علی نور .
دوستان بزرگوارم ؛ آدمی در این عصر جاهلیت ثانی انسان ، دچار نوعی پچیده ، از غفلت آمیخته به توجیه خویش است ، پیوسته درست و حسابی خود را قانع می کند که این فعل من همین است و غیر این هیچ . ابزار بهانه بسیار ! و محک حق در حاشیه ! خدایا به ما رحم کن .
95% انسانها به درستی کارهای خود ، ایمان دارند . لیکن ملاک ایمانها اشکال دارد ، میزان سنجش ها ایراد دارد .
خوشا بحال آنانکه خود را با اهل بیت (ع) میزان می کنند .
می گویند راز موفقیت بزرگ ابن سینا ، میزان کردن دقیق خویش با اهل بیت (ع) بوده است .
خوشا بحال آنانکه از سرچشمه جوشان و خالص اهل بیت (ع) سیراب می شوند و از سکر آن سرمست .
خوشا بحال کسانیکه حتی نمک غذایشان را از اهل بیت (ع) می گیرند .
خوشا بحال آنانکه تمام امیال ، خواستها ، افعال و صادره های خود را دقیقا منطبق با اهل بیت (ع) کرده اند .
خوشا بحال آنانکه برای اهل بیت (ع) خاصیت بیشتری دارند و زینت اهل بیت (ع) هستند .
خوشا بحال کسانیکه اهل بیت (ع) آنها را به کار می گیرند و بزرگترین مجرای خوبیها هستند .
خوشا بحال بندگان گمنام خدا تا قیام قیامت باد .
خوشا بحال کسانیکه امروزشان از دیروز و فردایشان از امروزشان بهتر و نورانی تر است .
و . . . . اللهم الرزقنا
کارهایتان بسیار زیباست
ضمن عرض تبریک سال نو حضور شما ، برای شما و خانواده محترم ، شادی و سلامتی در کمال عافیت و امنیت آرزو داریم
انشاء الله امسال همگی بیش از گذشته برای اهل بیت (ع) کار آمد باشیم و خداوند متعال ظهور مولایمان امام زمان را بسیار نزدیک بفرماید
خرسند خواهیم شد در جمع دوستان و پیوند های سبزتان باشیم
التماس دعا برای تعجیل در فرج مولایمان امام زمان (عج)

محمد امین یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://setaredaryaei.blogfa.com

سلام ساحل ...
خوبین؟!
خیلی جایتان خالی کردیم... اگر خدا قبول کند دعاگوی شما وبقیه دوستان هم بودیم ...انشالله سال نو برای شما هم مبارک باشه
خدا روشکر من که سال خوبی رو شروع کردم...دعا کنید تا آخرش هم ختم به خیر بشه....!

ستاره دریایی یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام ساحل افتاده
بدجوری به هم ریختم
یه کم دعام کن
یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

ث

دریاکنار دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام ساحل آرام دریای طوفانی من
خوبی عزیزم؟
سال نو مبارک
ببخش تاخیرم را. ایران نبودم.
و ببخش که بدون خدافظی رفتم.
می دونستم اگه بفهمی نمیذاری برم. مجبور شدم. باور کن.
می دونم که من با اون محیط ها خیلی خوش نمی گذرونم. ولی کاری هم از دستم بر نمی آمد.
حالا هم بوشهر هستم. و منتظر تا بیام و ببینمت.
برات ایمیل فرستادم. منتظر جوابش هستم.

دریاکنار دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 10:07 ق.ظ

ساحل آرامشم!
خوشا به احوال تو که با یک جمله به شوک فکری می روی.
من اگه تو این مجالس ها هم شرکت کنم فرقی برایم نمی کند.
همانم که بودم. گویا چیزی نمی شنوم.
دعایم کن

دریاکنار دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 10:09 ق.ظ

ساحل قشنگم!
کمکم کن
و آرامشی را که از من ستانده اند به من بازگردان.
تا عمری دعاگویت باشم.

ali دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://alae.myblog.ir

موفق باشین.

سعید دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://saeed623.parsiblog.com

منتظران واقعی کیانند؟ باید از اون ها یاد بگیریم
کاری کنیم دیگه آقا بیاد..........

. سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 05:45 ق.ظ

به گردابی چو می افتادم از غم
به تدبیرش امید ساحلی بود!

دریاکنار سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام ساحل خانم
تبریک میگم. میگن تو مسابقات وبلاگ نویسی مهدویت مقام آوردی.
مبارک باشه.
بیام شیرینی میخواما.

این منم سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام دوستی
دارم می پوکم
مهم نیست مهم وجدان مسئله ست
به قول شاعر
بر خرمگس معرکه لعنت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام جوجو
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده

سمیه چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام خواهر
خوبی؟
میگن تو مسابقات وبلاگ نویسی سوم شدی. ها؟
تبریک میگم. فردا میام شیراز می بینمت.
جات خیلی سبزه اینجا و دریا و ساحل و ....

ناصر چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://arshaa.blogspot.com

قیامت قامت و قامت قیامت
قیامت میکند این قد و قامت
موذن گر ببیند قامتت را
به قد قامت بماند تا قیامت
سلام
امید وارم که سال خوبی داشته باشید و امسال ان شالله امسال سال ظهور باشه
خیلی درو نریم همین جمعه که پس فرداست جمعه ظهور باشه
راستی یه توصیه از یکی از بزرگان به من شده که میگم دوست داشتید انجام بدید فرمودند که هر کس روزانه ۱۰۰۰تا صلوات نفرسته اصلا شیعه نیست
البته میدونید یعنی چی که معنی ظاهریش نه منظور رو!!!
یا علی

حسین چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.fotros26.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
آپم

علی روشنگر چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://mirzakazem.blogfa.com

قسمت دوم ماجرا های میرزا آقا کاظم سینماتو گرافچی منتظر حضور گرم شما است.

اردشیر چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلام
اگه ظرفیتشو داشتیم که این اندازه غیبتشون (البته غیبتمون !!) طول نمیکشید !!(تقریبا با همچین مضمونی قبلا خودتون در جواب فرموده بودین !!!)
تبریک عرض میکنم ولادت آقا رسول ا...(ص)و امام جعفر صادق (ع)رو خدمت شما .
راستی فکر کنم قبلا در مسنجر به اصطلاح آف گذاشته بودم براتون در مورد آقای ... رسید محضرتون حتما !؟ شاید از کم سعادتی ما بود اینکه جواب نگیریم !
دعامون کنید ساحل خانم !
و یک چیز دیگه اینکه خدا نخواسته بود ما بریم بسوی آنچه در دل داشتیم !! خودش اومد به سراغم !!! و این هم از حکمت الهیست و ...!
یا علی

زائر بقیع پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

سلام
میلادبا سعادت پیامبر اکرم صل الله علیه واله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام وهفته وحدت رو به پیشگاه امام زمان علیه السلام و همه محبین اهل بیت علیه السلام تبریک و تهنیت عرض میکنم
بهمین مناسبت با مطالب متنوعی برزویم
خوشحال میشم تشریف بیاورید
یا حق امام حسن مجتبی ع پشت وپناه تون

زائر بقیع پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.hassanmojtaba.mihanblog.com/

سلام این متنون ونکتهایی که به اون اشاره کردید ادم به فکر فرو میبره خیلی واقعا این فکرا از یه منتظر واقعی سر میزنه
به خوبا سر می زنی مگه بدادل ندارند
منتظر شما هستم
یا حق امام حسن مجتبی علیه السلام پشت وپناه تون

محمد نورعلی پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://utv.blogsky.com

سلام و امیدوارم سال خوبی داشته باشید
شاید یه جورایی هم فکر باشیم و یه جورایی نه

* * *
شاید هم اشتباه انتظار می کشیم.

اینو خیلی متوجه نشدم ... فرض که در انتظار نباشیم
اونایی که زیر چکمه جباران تاریخ له شدن چی ...؟
منتظر نبودن ...؟

نمی دونم ... طعنه نیست ... واقعن نمی دونم

* * *
هرچند که به ندرت از کسی دعوت میکنم تا نوشته های وبلاگمو بخونه .

دوست دارم شمایی که زاویه نگاهتون با من متفاوت هست رو این نوشته نظر بدین

و اگر مایل بودید برای جلوگیری از پیش داوری ذهنی اینو هم یه نگاهی بندازید
http://www.utv.blogsky.com/?PostID=11

* * *
کامنت شما برای من هم نظر خواهد بود و هم یک نوع مشاوره

سوشیانس عج الله پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://sooshians.ir/weblog

یا محبوب ... سلام .. سال نو مبارک .. کسب مقام سوم رو تبریک میگیم خدمتتون .. متن زیبایی بود، فقط من نفهمیدم که این مرکز تخصصی مهدویت کجاست . آخه همشهری هستیم و من تا حالا ندیدم این مرکز رو .. جز اینکه برای خواهران باشه .. ممنون میشم خبر بدید در مورد این مرکز و کلاسهاش ... التماس دعاو یاحق!

محمد مهدی جمعه 24 فروردین 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://nasimemahdi.blogfa.com

به نظر من تعجبی نداره که امام زمان (عج) ظهور نمیکنند . همه چیز بر میگرده به نحوه انتظار ما برای اینکه خوب بفهمید چی میگم یه خاطره میگم:
اسفند سال گذشته ما قرار بود به سفر کربلا مشرف بشیم(خداوند قسمتتون کنه) من از چند روز قبلش خیلی حواسم به خودم بود که نکنه من توی این مدت کاری کنم که امام حسین (ع) من رو نپذیره اصلاً همین که می خواستم پاهام رو کج بذارم زود به خودم میگفتم مگه تو کربلا نمی خواستی ؟ حتی روز آخر وقتی از دانشگاه برمیگشتم خیلی مواظب بودم که نکنه تصادف کنم حتی خیلی جلوی پام رو نگاه میکرم که زمین نخورم و برام اتفاقی بیفته و نتونم برم .
بله ما اصلاً توی دوران غیبت آقا حواسمون به خودمون نیست اگه بود...
این یه نمونه خیلی ساده از انتظاره ولی نه من نه خیلی های دیگه اینجوری انتظار امام عصر (عج) رو نمی کشند. به خدا اگه همه شیعه ها فقط چند لحظه اینجوری انتظار میکشیدن خداوند متعال حتماً تفضلی میکرد . و تا حالا ایشون آمده بودند.
به امید اون روز
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد