و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

من و آل یس

اولین پنج شنبه ای بود که من هم وارد جمعشون شدم. اولش خیلی احساس غریبی می کردم. همش فکر می کردم که این بچه ها همه تا حالا کلی برای امام زمانشون کار کردند و من! هیچی.

همش با خودم می گفتم بابا اینها هر کدوم شاید تا حالا صد بار زیارت آل یاسین رو خونده باشند و کلی هم روش فکر کرده باشند. اصلا اینها همه شون کلی کلاس معارف مهدویت رفتند و من! بازم هیچی.

نمی دونستم که باید با این دعا چجوری برخورد کرد. پیش خودم می گفتم خوب روضه کربلا که نیست که بخوان گریه و زاری راه بندازن. زود متن عربی رو می خونند و چهار تا کلمه صحبت و منم که تو رودربایستی مجبور شدم بیام، حالا تا آخرش می شینم، هفته دیگه مثل دفعات قبل یه بهونه برای نیومدنم جور می کنم.

( آخه این بچه ها پنج شنبه های هر هفته مراسم قرائت و شرح زیارت آل یاسین داشتند.)

...........

دعا شروع شد. سلام علی آل یاسین. السلام علیک یا داعی الله و ربانی آیاته...

دعا که شروع شد، انگار صدا از آسمون میومد. با اولین فراز دلم لرزید، سلام بر تو ای تربیت شده خدا و دعوت کننده به سوی او. السلام علیک یا باب الله و دیان دینه. سلام بر تو ای درب خدا و سیاستمدار دینش. یادم به جمکران افتاد. به اولین باری که رفتم. همون وقتی که خیلی بچه بودم و تو حیاط جمکران گم می شدم. چون همیشه دنبال امام زمان می گشتم. السلام علیک یا خلیفة الله و ناصر حقه. سلام بر تو ای دست نشانده خدا و یاور حقش. یادم افتاد که یه بار تو بچگیهام، یه نصف شب تو جمکران، یه مردی رو دیدم که قدش از همه بلندتر بود، و من فکر می کردم که اون امام زمانه!

انگار صدای مداح رو میشنیدم، اما یه صدای دیگه هم میومد، منو میشناخت، منو صدام می کرد، با من قرار گذاشت. یه روزی تو جمکران. دیگه گریه امونمو بریده بود.

السلام علیک یا وعدالله الذی ضمنه. السلام علیک ایها العلم المنصوب و العلم المصبوب، والغوث و الرحمة الواسعه. ... ای فریادرس و رحمت پهناور.

السلام علیک حین تقوم.....حین تقعد......حین تقرء و تبین......حین تصلی و تقنت.... حین ترکع و تسجد.....حین تهلل و تکبر......

بعد از دعا شرح اون شروع شد. فقط کلام  یه استاد با دم آسمانی می تونست اونقدر روی من و بقیه تاثیر بذاره. حال خودمو نمی دونستم. این بار با اینکه مثل کلاس درس بود، اما حال و هوای دعا برای من از بین نرفته بود. هنوز اون صدا تو گوشم بود. همونی که منو به جمکران دعوت می کرد. تموم بدنم می لرزید. سردم شده بود. بعد از تموم شدن مراسم دیگه نمی تونستم بین بچه ها بشینم. بیقرار شده بودم. تو دلم یه جوری بود. همش احساس می کردم یه نفر منتظرمه. به روی خودم نیاوردم. به بچه ها گفتم مراسم اصلا خوب نبود. دیگه هیچ وقت نمیام. گفتم من فکر می کردم تو این مراسم ها دل آدم وا میشه، اما حالا برعکس، دلم خیلی گرفت. احساس غم دارم. دیگه نموندم. از بچه ها جدا شدم و رفتم خونه.

تو مسیر همش تو فکر بودم. دلم برای اون مجلس تنگ شده بود. تازه احساس می کردم تا تو اون مجلس نشسته بودم چه آرامشی داشتم.  از همین حالا روزشماری می کردم برای پنج شنبه هفته بعد. همون موقع بود که فهمیدم شاید منم منتظرم!

اولین باری بود که آل یاسین می خوندم و چه تاثیری روم گذاشت.

تازه فهمیده بودم که توی اون مجلس اصلا هم غریبه نبودم. تازه فهمیدم که منم مثل بقیه اونها یه آقایی دارم که از همه بهم نزدیکتره.

تصمیم گرفتم هر پنج شنبه تو اون مراسم شرکت کنم، تا شاید اونجا اسمی از یارم برده بشه و ...............

واقعا عجب دعاییه و عجب شرحی داره!

ان شالله تا جایی که توفیق داشته باشم اون شرح ها رو براتون می نویسم.

به امید همان وقت نامعلوم دلنشین

التماس دعاشدم.

 که من هم وارد جمعشون بودم.عشون بودم.

نظرات 61 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 07:18 ب.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام
ببینم تو اینجوریا بودی و ما نمی دونستیم
بابا التماس دعا آبجی
انشا الله بریم جمکران اونجا آل یس بخونیم
پس قرارمون یادت نره
همون ساعت نامعلوم دلنشین عزیزم

یه بنده خدا چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://karvane2004.persianblog.com

سلام ..... خوش به حالت دلم لک زده واسه یه احیا منو خیلی دعا کن

امید چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام ساحل افتاده
ارزوی ایمانی قوی و نوری بسیار از الطاف خداوند برات ارزو میکنم
خیلی دلنشین بود مخصوصا ایاتی از ال یاسین دلمو شکست
خوشحال شدم اپت رو خوندم
موفق و سربلند باشی

مرضیه چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 11:20 ب.ظ

متن قشنگی بود ایکاش امسال هم درمجتمع ال یاسین خوانده میشد

محمد پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 06:47 ق.ظ http://azimishiraz.persianblog.com/

میلاد کریمه اهل بیت (س) بر شما مبارک باد .
منتظر حضور گرمتان هستیم .

حوریه پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام ساحل جان
همینطور شانسی وبلاگت را باز کردم اما چیزی خوندم که دلم رو برد دعا کن امسال هم بشه همگی با هم بریم قم جمکران حرم مرکز یعنی میشه اینبار دیگه اقا رو ببینیم تا نیازی نباشه که اساتید برامون از ایشون حرف بزنن.
به خاطر این متن خیلی از تو ممنونم انشاءالله همیشه در زیر سایه مولا باشی.
راستی اونیکه سرش شیره مالیدی که مراسم خوب نبوده کی بود تا برم بهش بگم؟

کنیزان حضرت زهراء(س) پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 03:16 ب.ظ http://kanizezahra.blogfa.com/

سلام.خسته نباشین.
خیلی ممنونیم از حضورتون.لطف کردین.
سَلامٌ عَلَی آلِ یَاسین .... /به امید ظهور منتقم آل محمد(علیهم السلام)/.


ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(علیهم السلام)، حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) رو خدمت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شما تبریک میگیم.



................... -:- یَــا فَــاطِــمَــةُ إشــفَــعــی لــِی فــِی الــجــَنّــَةِ -:- ...................

** گـل بـاغ مـرتضائی ... بـضـعـه خـیـرالـنـسـائی **
** دختر موسی بن جعفر ... خواهر امام رضائی **



« اللهم ارزقنا زیارة بنت موسی بن جعفر(ع) »
:::..::: التماس دعا :::..::

مرکز فرهنگی شهید آوینی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.com

با سلام و تبریک میلاد کریمه اهل بیت .......... بزرگوار لینک بدیم .... منتظرم خبر کن

مرکز فرهنگی شهید آوینی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.com

آقای دکتر احمدی نژاد:
بعضی وقتها می بینی یک بند دروغ و تهمت [میزنند]، خب یا باید دولت یک تیم 50-40 نفره بگذارد که هر روز جواب بدهند، این بگوید، آن بگوید، که این تازه بازار گرمی همان می شود. بابا، والله بالله، خیلی از اینها را پول کاغذش را دولت می دهد و خود دولت هم می خرد و می خواند. این کینه ورزی است دیگر. من خبر دارم، می نشینند نقشه می کشند که ما چکار کنیم که این دولت زمین بخورد. عجب! این اصلاً اسمش رقابت است؟ این مال ما نیست، این مال همان اندیشه لیبرالی است که دورانش تمام شد. بابا! ما هنوز که حرفی نزده ایم. می گویند احمدی نژاد ما را می کوبد. من هنوز که حرف نزده ام. من حتی هنوز به مردم نگفته ام که چه چیزی را تحویل گرفتم. من هنوز نگفته ام هر جا گره ای است و می خواهی بازکنی، ردپای باندی را می بینی. تا می خواهیم باز می کنیم، می گوید این دارد ما را می کوبد. بابا! من شما را نمی کوبم. من می خواهم حق مردم را به آنها برگردانم. ما به شما چکار داریم؟ البته وظیفه بنده است که اگر این امورات راه بیفتد، به سراغ آن کسانی برویم که در گذشته دست اندازی کرده اند و برده اند و به آلاف و اولوف رسیده اند، یقه شان را بگیریم بکشانیم پای میز و بگوییم برگردان. این آرزوی ماست. ما از این ناراحت نمی شویم که شما بگویید. بعضی خود را مالک کشور می دانند. من این جا رسماً اعلام می کنم هیچ کس مالک این کشور نیست، جز ملت ایران. یعنی چه خود را مالک انقلاب می دانید؟ می گوید تمام نیروهای انقلاب را کنار گذاشتند. نیروهای انقلاب فقط همین 100 نفر هستند؟ این که توهین به انقلاب است. چرا انحصار را منحصر در خود می دانی؟ پس اینها که آمده اند، هیچ کدام نیروی انقلاب نیستند؟ جانباز نیمه جان درب داغان 70 ماه جبهه ای نیروی انقلاب نیست، اما آقایی که در زمان جنگ پایش را از تهران بیرون نگذاشت به سمت اهواز، شد نیروی انقلاب؟ حالا شما هم نیروی انقلاب؛ بسیار خوب، 25-20-16 سال مدیر بودی، مخلص شما هستیم، حالا مقداری استراحت کن بگذار کس دیگری بیاید. بگذار دیگران بیاید. دوستی چهار ماه پیش سخنرانی می کند که این سفرهای استانی عجب چیز خوبی است! تا پیغامی می دهد و کار انجام نمی شود، سخنرانی می کند که این سفرهای استانی دیگر چه صیغه ای است ؟ اینها که می گویم واقعیت است، من نمی خواهم از افراد اسم ببرم، اینها همه مستند است، همه اش.درباره کنترل مصرف سوخت،30-20 سال است که دلسوزان دارند داد می زنند که مصرف سوخت برای خودروها و غیر خودروها سالی 13-12 درصد رشد دارد و چند سال دیگر کل تولید نفت را باید بسوزانیم، باید راه چاره کرد. برای اولین بار دولتی با برنامه ریزی و مطالعه دقیق علمی کارشناسی سنجیده، تبصره ای را در سال 1385، به نام تبصره 13 گنجاند. همه جوانب را پیش بینی کرد، که ما بعد از 5-4 سال به راحتی بتوانیم ارتباطمان را با بنزین قطع کنیم. بعد من چند روز پیش دیدم در بعضی رسانه های سراسری و غیر سراسری همین طور مصاحبه که آقا! نظرت چیست؟ بله، دولت فرصت را ضایع کرد، استفاده نکرد. خراب کرد. اصلاً دولت کاری نکرده است. که ما گفتیم جلسه مجلس تشکیل دادند و دوستان رفتند توضیح دادند. طرف می آید به قول خودش انتقاد می کند و به قول ما تهمت می زند، بعد این مسئول که پاسخش را می دهد، نمی نویسد. ما نفهمیدیم این یعنی چه؟ قانون می گوید باید بنویسید، نمی نویسد. شما دنبال آزاد اندیشی، کار علمی و انتقاد سالم هستید، این نیست واقعاً. بدانید که 100 برابر این هم توهین کنید این دولت تا آخر جلوی شما را نمی گیرد. مشی این دولت این است بالاخره دیگران شعارش را دادند، بگذارید این دولت عمل کند.

kambiz پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.palermo2.blogfa.com/

salam aziz
age man khodam nazar bedam ke lotfi nadare
nazare shoma chiye?
be nazare man ke khande dar va be fekr foroo bare
eltemase doa khahar

سید علی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://farshian.mihanblog.com

سلام بر ساحل افتاده عزیز
خوبین؟ خسته نباشی
میلاد کریمه اهل بیت رو بهتون تبریک می گم
عیدتون مبارک
با اجازه لینکتون کردم
برای بعد ها ....
منتظر باش به روز که شدم خبرت می کنم
یا علی

سید علی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://farshian.mihanblog.com

... راستی
متن بسیار باحالی نوشتی
دستت درد نکنه
حال کردم
جیگرم حال اومد
ما رو هم دعا کن
یا علی

محمدعلی(ایران اسلام) پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 06:32 ب.ظ http://iranislam.parsiblog.com/

سلام
خوش به حالتون که دلتون رو یکجا محکم کردید.
دیگه این ور و اون ور همه فناست! فقط یک راه داریم که به مقصد میرسه.
دلی که لرزید رو باید همونجا ثابت کرد.
راستی اول میخوام نظر رو راجع به مباحث سی - دی بشنوم. بعد راجع به شماره صحبت میکنیم.
یا علی

وقار پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.waqar.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ حال و هوات رو در رفتن به اون مجلس و در مجلس و بعد از ترک مجلس شرح دادی.
موفق باشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 07:55 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست من خیلی خوبه تو این مجالس شرکت کنیم خدا قسمت ما هم بکنه التماس دعا ازت دارم فراموش نکنی ها....

تنها پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.acs.parsiblog.com

سلام
لوگوی شما اضافه شد

تنها پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.acs.parsiblog.com

سلام

رضا سجادی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://sajjadi58.blogfa.com

ساحل!( در حاشیه یکی از همین پست ها) نامت مجازی نیست بانگی است به معنای پایان فصل عطش.

جرعه ای از شراب عشق پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.jorea.parsiblog.com/

سلام
اولا التماس دعا
دوما ممنون که به من سر زدید
نوشته اتان زیبا بود
خواهد آمد ای دل دیوانه ام آنکه نامش با لبانم اشناست
من گل نرگس برایش چیده ام بخدا خواهد آمد با وفاست

سید محسنی پنج‌شنبه 2 آذر 1385 ساعت 11:48 ب.ظ http://zirezero.blogfa.com

سلام
ماها که داریم تو موسسه ای کار میکنیم که به نام حضرت شکل گرفته و کار مهدوی میکنه بعضی وقتا دوست داریم همه جیزو بزاریم کنارو هیچ اسمی از مهدویت رومون نباشه اونوفت مثل همه مردم بریم پیش حضرت و مثل همه مردم عاشقانه باهاش درد دل کنیم.
خوش به حال اونایی که عاشق واقعین

مسافر جمعه 3 آذر 1385 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.kooleposhti.parsiblog.com

سلااااااااام!
خوبی؟چرا دیگه نیستی؟سر نمیزنی؟قهری؟

کلب المهدی جمعه 3 آذر 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://amoonaser.persianblog.com

سلام
ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه ( علیها سلام ) به محضر مبارک آقا امام زمان ( عج )
و شما دوست بزرگوار
مطلب زیبا و دلنشینی بود.
امیدوارم که همه ما سعادت خواندن این دعا را داشته باشیم.
در پناه حق باشید
یا علی

ستاره دریایی جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:22 ق.ظ http://setaredartaei.blogfa.com

سلام ساحل افتاده
بابا ایول ...
ما که خدائیش کم آوردیم
تولد کریمه اهل بیت رو به همه شیفتگان حضرت تبریک میگم
بعضی ها این روز به نامشون شده مبارکشون باشه انشا الله !
دعا میکنم لحظه به لحظه به درجات معنویتون اضافه بشه تا بازم از این مطالب قشنگ بنویسید
یا علی

فرهاد جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:32 ق.ظ http://m-shirazi.blogfa.com

با سلام و عرض احترام
از تشریف فرمایی شما خوشحال شدم. نثر زیبایی دارید.
نظرتون در مورد تبادل لینک چیست؟
یا علی

سیدعلی جمعه 3 آذر 1385 ساعت 01:09 ب.ظ http://kheyzaran.persianblog.com

سلام. گاهی وقت ها دلم برای خودم تنگ می شود دنبال یک دعایی می گردم که بخوانم و خودم را پیدا کنم. هنوز ال یاسین را این طور امتحان نکرده ام ولی من با دعای کمیل این طور راحتم.

عرفان جمعه 3 آذر 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://dolatekarimeh.blogfa.com

کی بود به من می گفت شیرین عسل؟!؟!؟!؟
حالا دیدی تو هم اعتراف کردی به این که حرفهای استاد حرف نداره

حمید جمعه 3 آذر 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.1e1.blogfa.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالب و جذابی داری با مطالب مفید مممنون از حضور سبزت در وبلاگم
موفق باشی در پناه حق

صبا جمعه 3 آذر 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام عزیز گلم
گفتی آل یس . یادته . یادش بخیر
مجتمع ، دعا، بچه ها،قبلش کلاس آقای یزدانی
دلم برا همتون تنگ شده
سلام به همه برسون
افتادتم ساحلم

[ بدون نام ] جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

کلام ولایت



اگر امت اسلامى به هویت اسلامى خود توجه مى‏داشت، معضلى به نام اسرائیل در منطقه بوجود نمى‏آمد. امت اسلامى را از عرصه‏ى تحولات منطقه ـ یعنى خانه‏ى خودش ـ کنار گذاشتند و در غیابش، بر علیه او تصمیم‏گیرى کردند. امت اسلامى در طول سالهاى متمادى به وظایفى که بر عهده‏ى او بود، عمل نکرده است؛ در این هیچ تردیدى نباید کرد. ما باید تقصیر خودمان را بفهمیم و بدانیم. اگر ما به تنبلى و راحت‏طلبى و ذلت تن نمى‏دادیم، دشمن نمى‏توانست بر ما مسلط شود. ما عقب ماندیم و در این عقب ماندگى، مقصریم. لیکن امروز ورق برگشته است... امروز دنیاى اسلام بیدار شده است. ما باید این بیدارى را قدر بدانیم. ما باید این بیدارى را در جهت درست خود به جریان بیندازیم. ما باید به جاى اعتماد به قدرتهاى استکبارى، به خدا اعتماد کنیم. هر جا این اتفاق افتاد، پیروزى به دنبال آن هست، لامحاله.

مهتاب جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.bolooremahtab.blogfa.com

سلام
چه حال و هوای قشنگی
چه قدر خوبه که آدم توی همچین جمعی غریبه نباشه
التماس دعا

سیاوش جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.entezaresobh.blogfa.com

سلام بزرگوار
خوشحال شدم در انتظار صبح دیدمت. مطلبت عالی بود. صفا کردیم. بعد خوندن اون دلم حسابی گرفت.

تمام باغچه ها را ستاره میکاریم
که فصل آبی دریا کنار برگردد

یا حق

سیاوش جمعه 3 آذر 1385 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.entezaresobh.blogfa.com

سلام مجدد
یادم رفت بگم من هم آپ کردم ، خوشحال میشم در انتظار صبح ببینمت.
یا حق

نرجس شنبه 4 آذر 1385 ساعت 08:10 ق.ظ http://narjes65.blogfa.com

سلام خوبید لطف کردید تشریف آوردید خیلی خوشحال شدم
مطلب هم عالی بو د استفاده کردیم
اللهم عجل لولیک الفرج

میترا شنبه 4 آذر 1385 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.sokott.blogfa.com/

سلام...
توی دنیایی که غرق شدیم نیازهامون را گم کردیم...
یادمون میره که به غیر از آب و نون به خیلی چیزهای دیگه نیاز داریم...
یادمون می ره که دل داریم...
یادمون می ره که دلمون هم دل داره...
یادمون می ره که دلمون هم صاحب داره...
یادمون می ره که صاحبمون یادمونه...
یادمون می ره که یاد صاحبمون دلامون را آروم می کنه...
یادمون می ره...

نسیم سبز شنبه 4 آذر 1385 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.greenbreath.blogfa.com

سلام بر شما منتظر و همدل عزیز...

و سلام بر مولایمان با تمامی معنای سلام:
السلام علیک بجوامع السلام

از اینکه با در و گوهر گرانبهای آل یاسین انس گرفته اید بسیار خوشحالم.
فقط یه نکته که شاید بیشتر موجب مانوس شدنتان با این زیارت شود:

در دین ما اول سلام کردن مستحب است و ژاسخ سلام گفتن واجب و مولای ما نیز اگر به مستحب نیز عمل نکند که قطعاْ‌ و یقیناْ‌می کند،‌به واجب حتماً‌عمل می نماید و خوش به سعادتتان که آن حضرت بر شما سلام بفرستد در ازای هر یک از سلام هایتان و چه زیبا تر اگر بدانید که آ حضرت اول سلام داده اند که شما اذن سلام دادن به آن حضرت را یافته اید.

پس آنچنان بر وجودش سلام کنید که گویی می بینید و می شنوید که او در حال پاسخ گفتن می باشد...

التماس دعا

رضا شنبه 4 آذر 1385 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام
عیولله
قبول باشه
برای ما هم دعا کنید
اینجا هم از این مجلسها زیاده
معروفترینش جلسه قائمییونه که خیلی هم طرفدار داره
شبهای جمعه ساعت ۱۱ شب
منم و تولدم و ..........
یا علی

ناصر شنبه 4 آذر 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.kouroshpedareiran.blogfa.com

سلام
من که فکر میکنم شما هم از منتظا باشید و من که میدونم کلی کار برای امامت کردی یعنی اینو دیدم.
ولی میدونی که امام زمان میگن تو مجالسی میره که جوون توش زیاده؟
ما هم تو شهرمون یه هئت داریم به اسم محبانالمهدی یه هئت دانشجویی که شبای چهارشنبه مراسم خوندن دعای آل یاسین داریم.

پاییز یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

فقط می تونم بگم خوش به حالت

عرفان یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://dolatekarimeh.blogfa.com

نظر
...
!!!

عرفان یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 10:19 ق.ظ

راستی مبارکه
جمکران بالای قالبت رو می گم
حالا وبلاگت مهدوی مهدوی شد

بسم الله . سلام . نظر مبارکت را دیدم . وبلاگت دل مومنین را شاد می کند. اما نصب یک تبلیغ با محتوای فال قهوه برای خانم های دم بخت بسیار محل تعجب بود. می توانی اصلاح کنی. تحت هیچ شرایطی ذره ای از آرمان کوتاه نیاو هر روز در راه شناخت بهتر آرمان و راه وصول به آن گام بردار. ضمنا وبلاگ استاد صمدی چرا باز نمی شود ؟ مدتی در درسش در آمل و تهران شرکت می کردم . یا حق.

بسم الله . ضمنا یادم بیانداز لینکت را قرار بدهم .یا حق.

باورهای ... یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 01:09 ب.ظ http://varedi-st.persianblog.com

باسلام
لطف کردی به ما سری زدی و باعث خیر آمدن من به این وبلاگ شدی .
راستش مقداری از نوشته هایت را خواندم و احساس کردم که اشتیاق و احساس مذهبی بالایی داری .به خودم گفتم پس از تحسین و تشویق به عنوان یک برادر دینی تذکری داشته باشم و آن َ این است که دم زدن از معنویت و عرفان و یا محبت و لقای مهدی آخر الزمان(ع)واقعی باشه و صرفا شعار و لقلقه زبانی و یا پرکردن متن وبلاگ و چیزهایی از این قبیل نباشه.
مراعفو کنید .

غریبه یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://garibeh.parsiblog.com

سلام خسته نباشید :
ممنونم که سرافرازم کردی انشائ الله زیارتتون ال یاسینتون هم مورد قبول حق قرار گرفته باشه .
خدا یارتان باد

پاییز یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

توصیفت چقدر به دل نشست.

غلام اهل بیت یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 11:46 ب.ظ http://cPanel.PersianBlog.Com

سلام بر تو ای دست نشانده خدا و یاور حقش
خیلی باحال بود
اشک منو که در اوردی
آخه ما هم یک پنهگاه ۵شنبه ها داریم به اسم هیئت الحسین
اون جا خیلی خوبه ما واقعه می خونیم
بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‏
إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ(1)
لَیْس لِوَقْعَتهَا کاذِبَةٌ(2)
خَافِضةٌ رَّافِعَةٌ(3)
إِذَا رُجَّتِ الأَرْض رَجًّا(4)
وَ بُستِ الْجِبَالُ بَسًّا(5)
فَکانَت هَبَاءً مُّنبَثًّا(6)

ما رو هم دعا کن
راستی لوگوی وبلاگت رو هم گذاشتم تو وبلاگم
یا علی

سلام
مدتیه ازتون خبری نیست!
نکنه توی این چله کلیمیه ، چله سکوت هم گرفتید؟ یا اینکه آب و روغن قاطی کردید؟
توکل یادتون نره. جنگیدن و شکست خوردن بهتر از نشستن و فرار از جنگه. میگیم ما جنگیدیم اما زورمون نرسید. زور پیروز شدن رو هم باید از خودشون بخواهیم.
ماه امام رضاست! جنگ از اول شروع شده، خدا کمکمون کنه.
یا علی

به روزم
التَّائِبُ مِنَ الذَّنْبِ کَمَنْ لَا ذَنْبَ لَه
یا علی

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
غریـــبی بی کـــسی اندازه داره
آخه دل منـــــم خــــــــدایی داره
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام همراه مهربون
چه روح بزرگی داری تو
بازم بهت حسودیم شد همشهری
خوش به حالت
حرفات بدجوری به دل میشینه
لااقل تو یه دعایی پیدا کردی بخونی دلت آروم بشه اما من چی ؟؟!...
فکر کنم دل من فقط با زیارت آروم میشه
بقیه حرفام رو میزارم تو ایمیل برات میگم دوست خوبم
در ژناه حضرت دوست پاینده باشی و امیدوار.
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
-:- عجل علی ظهورک، یا حجة الله -:-
"" التماس دعا ""


[ بدون نام ] دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

پنجاهمین نظر مال من بود ها ها !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد