و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

امشب

امشب گرفته گریه ها دست دلم را

دریا کمک کن تا بیابم ساحلم را

 

 تو دلم آشوب به پا شده. یه غمی همه وجودم رو گرفته. یه نفر به من میگه بیا جمکران. نمی دونم کیه؟

 انگار با من قرار داره. منم با او قرار دارم. نمی دونم چیکار کنم. آخه ...

 

 

 ای صاحب جمکران!

 

 اینجا همه از شما حرف می زنند، ولی شما فقط تو حرفاشون هستی. تو دلاشون نه.

 

تو نیتاشون نه.

 تو رفتاراشون نه.

 خیلی ها ...

 ولش کن. دیگه غیبت نکنم.

آه، دلم افسرده در این تنگ غروب!

نظرات 3 + ارسال نظر
امید عرب دوشنبه 5 تیر 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://omidweblog.blogfa.com

یک مدل خاص مینویسی که نمیتونم دربارش نظر بدم موفق باشی.

حمید مادر دوست سه‌شنبه 6 تیر 1385 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.maaadar.blogfa.com

سلام عزیز . من از گرمسار هستم. خیلی خوبه که ادم جایی داشته باشه تا حرف دل اش رو بزنه . این کاری که کردی خیلی خوبه حتی اگه از نظر بعضی بی فکر ها بی معنی باشه
ولی مطمین باش که کار شما درسته نه فکر اونها
میدونم شما خودت اینها رو میدونی عزیز
از خدا میخواهم که همیشه نگهدار شما و مادرت باشه و بدون تا مادر داری تنها نسیتی همیشه مواظبش باش
و از خدا برا خودت و ایشون سلامتی بخواه عزیز
ازشما میخواهم به وبلاگ من با مادر خوبت سری بزنی . و برای من دعا کنین که به ارزوم برسم . . ما خیلی بنده های بدی شاید باشیم اما اما اما خدا خیلی ما رو دوستمون داره .خدا دوست داره بنده هاش با هم مهربان باشن . من دو تا وبلاگ دارم . دوست داشتی سر بزن سر افرازم کن .
www.maaadar.blogfa.com وبلاگ مقام مادر و زن
www.garmsar.blogfa.com وبلاگ گرمسار

مسافر یکشنبه 15 مرداد 1385 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.kooleposhti.parsiblog.com

سلام!
یکی میشه بگه اینجا چه خبره؟!؟!تو قرار داری...اونم قرارداره...
بابا ،منم بازی؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد