و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

و در آن سوی این چشم انتظاری ها ...

(موجیم و وصل ما از خود بریدن است * ساحل بهانه ایست رفتن رسیدن است)

من یه همراه دارم

بچه ها خبر دادند که واسه نه ربیع، یه اردوی آموزشی قراره تو مشهد برگزار بشه. به شیرازیها هم ده نفر ظرفیت دادند.

خانوم مدیر گفته بود هر کس می تونه یه نفر به عنوان همراه بیاره.

امروز آخرین روز مهلت ثبت نام واسه سفر مشهد بود. تو دفتر نشسته بودیم. همه اومده بودند و فرم ثبت نام واسه خودشون و همراهاشونو پر کردند.

خانوم مدیر گفت هنوز یه نفر جا داریم.

یکدفعه سعیده گفت: خانوم! من یه همراه دارم که نمی تونه پول بده.

مدیر گفت خب پس باید خودت جورشو بکشی.

سعیده ادامه داد: بهش قول دادم با خودم ببرمش حرم آقا. اولین باری که همسرم آوردش خونه، واسش یه شعر امام رضایی خوندم. اونم ساکت بود و گوش می کرد. بهش گفتم منو دعا کن اگه آقا طلبه و برم پابوس، حتما تو رو هم با خودم می برم و اونجا رهات می کنم. الان چند سال می گذره، شوهرم میگه این کبوتر فقط به عشق قولی که تو بهش دادی زنده مونده. حالا دلت میاد بری حرم و با خودت نبریش؟

اگه آقا طلبیدند و امام رضایی شدم، حلال بفرمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
پائیز پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.paiz.ir

:-) جالب بود...

محمد علی کاظمی جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 10:32 ق.ظ http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام خواهرم
خوش به سعادتتون که آقا شما رو طلیدن و می رید پابوس ایشان ، من که مدتهاست که دوست دارم برم و نمی طلبدم ، برا من هم دعا کنید تا منو هم بطلبن .
موفق و شاد باشید

ققنوس جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.rozegare.blogfa.co

سلام عزیزم
چی از این بهتر ...

من رو از دعای خیرت فراموش نکن
به شدت دلم هوای زیارت داره خصوصا زیارت امام رضا علیه السلام

خدا به همرات ...
یا علی

محمد رضا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.ghest.mihanblog.com

سلام
من هم در باره حجت خدا مهدی صاحب الزمان مینویسم
خیلی خوشبختم که با فردی مثل شما در این محیط آشفته بازار سیاهی که در باره مولاش مینویسه آشنا شدم
با اجازتون و با افتخار لینکتون کردم.چون مطالبتون به زبان ساده و روز هست قابل تحسین و اثر گزاره.ولی نقدی هم دارم و اون این که تخصصی تر بنویسید بهتره.
ممنون

سلام بزرگوار
قدمتون بر چشم

کاش دلهامان هم امام زمانی شود.

از نقدتون ممنونم. پستهای خیلی قبل تر رو اگه مطالعه بفرماییدتخصصی تر هستش.
دعا بفرمایید آقا عنایتی بفرمایند و گرنه همچنان در خماری می مانم و دستم به نوشتن نمی رود.

التماس دعا

دوست پاییزی پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام عزیزم
شنیدم رفتی مشهد اومدم اینجا دیدم بلهههههههههه
خوش به سعادتت..
منو خیلی دعا کنییییییییی هااااااااااااا
میدونی که ویژههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد